0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت نروژ

ترجمه مدارک برای دارالترجمه تات به صورت بسیار رسمی و با مهر دادگستری صورت می‌گیرد.

انجام ترجمه مدارک برای سفارت نروژ جزء خدمات ویژه در دارلترجمه محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که منطقه شینگن شامل کشورهای زیادی می‌شود که نروژ هم در میان آن‌ها جای دارد. با استفاده از ویزای شینگن می‌توانید در یک بازه ۶ ماهه، تا نهایت ۳ ماه در این کشورها اقامت داشته باشید. برای اقامت بیش از سه ماه در نروژ نیاز به ویزای این کشور خواهید داشت. یکی از بهترین انواع ویزا برای ورود به نروژ، ویزای تحصیلی خواهد بود.

ترجمه رسمی مدارک برای سفارت نروژ
ترجمه رسمی مدارک برای سفارت خانه نروژ در دارالترجمه تات به صورت کاملاً قانونی انجام می‌شود.

برای صرفه جویی در زمان می‌توانید با کمک دارالترجمه‌های آنلاین مدارکی که برای دریافت ویزا نیاز خواهید داشت را آماده کنید. ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه یا ترجمه کارت ملی از جمله مدارکی هستند که برای پذیرش و اخذ ویزا نیاز خواهید داشت.

در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم تا شما را با شرایط، مدارک و نحوه پذیرش تحصیلی در این کشور آشنا کنیم، پس در ادامه ما را همراهی کنید.

انواع مهاجرت تحصیلی به نروژ

مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق روش‌های مختلفی قابل انجام خواهد بود. نکته مهم این است که باید با توجه به هدف خود از مهاجرت به نروژ، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از بهترین انواع مهاجرت، نوع تحصیلی آن است که در میان نوجوانان و جوانان طرفدار بسیاری دارد.

نروژ یکی از کشورهای شینگن است که به نسبت بسیاری از آن‌ها، سطح رفاه اجتماعی و همچنین کیفیت تحصیل بالاتری دارد. به علاوه یکی از مزیت‌های این کشور، تحصیل به صورت رایگان است که برای تمامی افرادی که در آن اقامت دارند، در دسترس خواهد بود. همین دلایل باعث شده تا افراد زیادی نروژ را به عنوان مقصد مهاجرتی خود برگزینند.

چهار نوع مختلف ویزای تحصیلی با توجه به سن برای متقاضیان صادر می‌شود که شامل ویزای تحصیل در مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری می‌شود.

ویزای تحصیلی نروژ برای مدارس

تحصیل در کشور نروژ شامل سه قسمت اصلی ابتدایی، متوسطه و دبیرستان می‌شود. دانش آموزان از سن ۶ تا ۱۳ سالگی در مقطع ابتدایی و از سن ۱۳ تا ۱۶ سالگی در مقطع متوسطه قرار می‌گیرند. پس از پایان این دو دوره، دانش آموز می‌تواند به اختیار در دوره سه ساله دبیرستان این کشور شرکت کند که مهارت‌های نظری و حرفه‌ای را آموزش می‌دهند.

یکی از نکات مهم در مورد این کشور آب و هوای آن است که برای سنین کم چندان مناسب نخواهد بود.

ویزای تحصیلی نروژ برای مقطع کارشناسی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دوره کارشناسی در کشور نروژ با دیگر کشورها، طول این دوره است که برای داشنجویان این کشور بیش از ۳ سال نخواهد بود. نکته قابل توجه برای افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی برای این مقطع را دارند، زبان مورد استفاده برای تدریس در دانشگاه‌های نروژ خواهد بود. در مقطع کارشناسی تنها از زبان نروژی برای آموزش استفاده می‌شود.

از الزامات دریافت ویزای تحصیلی برای مقطع کارشناسی در نروژ، داشتن آیلتس حداقل ۵.۵ خواهد بود. مزیتی که برای تحصیل در این کشور نظر بسیاری را به خود جلب کرده است، تحصیل رایگان است و برای مقطع کارشناسی هم نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نخواهید داشت.

پیش از ورود به دوره اصلی کارشناسی، لازم است یک دوره یک ساله زبان نروژی را پشت سر بگذارید تا تسلط کافی بر این زبان به دست آورید.

ویزای تحصیلی نروژ برای مقطع کارشناسی ارشد

طول این دوره در نروژ ۱ تا ۲ سال خواهد بود و برای دریافت ویزای دانشجویی در این مقطع نیاز دارید تمکن مالی ۱۲۰۰۰ یورویی ارائه دهید. البته که تحصیل در این کشور به طور کامل رایگان است و هیچ مبلغی برای این منظور نیاز نیست.

تحصیل در این مقطع با زبان انگلیسی امکان پذیر است و باید تافل یا آیلتس ۶.۵ به بالا داشته باشید در غیر این صورت لازم است دوره زبان نروژی را پشت سر بگذارید.

ویزای تحصیلی نروژ برای مقطع دکتری

برای اخذ ویزای تحصیلی در این مقطع لازم است معدل بالا، استاد راهنما و مدرک آیلتس حداقل ۷ را داشته باشید. طول این دوره بین ۳ تا ۵ سال در رشته‌های مختلف، متغیر خواهد بود و در صورت دانشجوی برتر شدن، می‌توانید تا ۵۰۰ هزار کرون در سال حقوق دریافت کنید.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور نروژ

با توجه به رایگان بودن تمامی سطوح تحصیلی در این کشور، متقاضیان بسیاری از سرتاسر دنیا برای اخذ ویزای دانشجویی این کشور در صف انتظار هستند. هر دانشگاه در این کشور شرایط مختص به خود را بر پذیرش دانشجو دارد و برای این‌که بتوانید ویزای این کشور را داشته باشید، لازم است پذیرش یکی از این دانشگاه‌ها را دریافت کنید.

ترجمه آنلاین مدارک برای مهاجرت تحصیلی به نروژ;
دانشجویان و دانش اموزان باید اصل مدارک خود را جهت ترجمه مدارک برای مهاجرت تحصیلی نروژ به دارالترجمه رسمی تات ارائه دهند.

در ادامه لازم است مدارک خود را به کمک دارالترجمه، آماده کنید و در اختیار سفارت این کشور قرار دهید تا باقی مراحل انجام شوند.

مدارک مورد نیاز سفارت نروژ برای ویزای تحصیلی

مدارک لازم جهت ترجمه مدارک برای سفارت نروژ
برای مهاجرت به کشورنروژ نیاز دارید چک لیست مدارک لازم جهت ترجمه مدارک خود را برای سفارت خانه نروژ از دارالترجمه های رسمی درخواست کنید.

پس از پذیرش در دانشگاه‌های این کشور، لازم است ترجمه مدارک تحصیلی و ترجمه مدارک هویتی خود را انجام دهید. در ادامه می‌توانید این مدارک را به طور کامل مشاهده کنید:

  • اثبات تمکن مالی
  • نامه پذیرش یکی از دانشگاه‌های این کشور
  • ۴ عدد عکس رنگی
  • ترجمه شناسنامه فرد متقاضی
  • گذرنامه معتبر
  • داشتن بیمه نامه
  • ارائه انگیزه نامه تحصیلی

دارالترجمه های مورد تایید سفارت نروژ

دارالترجمه های مورد تایید سفارت نروژ در ایران
دارالترجمه تات ، یکی از دارالترجمه هاییست که مورد تایید سفارت نروژ می باشد که با بالاترین کیفیت مدارک شما را به زبان نروژی ترجمه می کند.

یکی از نکات مهم در هنگام ترجمه مدارک، مراجعه به دارالترجمه‌های شناخته شده و معتبر است. سفرات کشور‌های مختلف، دارالترجمه‌های به خصوصی را مشخص می‌کنند که برای ترجمه مدارک باید به آن‌ها مراجعه شود. در ادامه می‌توانید چند مورد از این دارالترجمه‌ها را مشاهده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به زبان نروژی

قیمت دارالترجمه برای هر مدرک چیزی است که سالانه مشخص می‌شود و برای تمامی دارالترجمه‌های سطح کشور یکسان خواهد بود. یکی از فاکتورهای موثر در قیمت ترجمه رسمی، نوع مدرک خواهد بود که با توجه به تعداد کلمات یا تخصصی بودن آن‌ها، متغیر است.

همه چیز درباره مهاجرت به کشور نروژ

مهاجرت از جمله کارهایی است که می‌تواند روند زندگی یک فرد را به طور کامل تغییر دهد. در این مطلب سعی کردیم تا شما را به طور کامل با شرایط اخذ ویزای تحصیلی در کشور نروژ آشنا کنیم که در انتها می‌توانید از آن برای اخذ اقامت این کشور نیز بهره ببرید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

برای پاسخ به سوالات خود در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای کشور‌های مختلف، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت نروژ

ساده ترین روش مهاجرت به نروژ چیست؟

معمولا ویزای تحصیلی یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به بسیاری کشورهای دیگر است که برای نروژ نیز ویزای تحصیلی نروژ بسیار رایج است.

چند نوع ویزای تحصیلی نروژ داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور نروژ شامل: ویزای تحصیلی مخصوص مدارس نروژ و دانش آموزان ، ویزای تحصیلی کارشناسی نروژ ، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد نروژ ، ویزای تحصیلی دکتری نروژ.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی نروژ چیست؟

مدارک لازم تحصیلی برای مقاطع مختلف متفاوت است اما به طور کلی ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت لازم است علاوه بر آن مدارکی مانند: ترجمه سوابق علمی ومدارک دانشگاهی، مدرک تافل یا آیلتس (با نمره مورد تایید دانشگاه مقصد)، داشتن ترجمه چند توصیه‌نامه از اساتید، ترجمه  انگیزه‌نامه‌ی تحصیلی و… لازم است.

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین