0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت فنلاند

انجام ترجمه مدارک برای سفارت خانه فنلاند یکی از کارهاییست که در دارالترجمه ها برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند خدمت رسانی می شود.

فنلاند، یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت است، زیرا هم امکانات خوبی دارد، از آزادی اجتماعی زیادی برخوردار است و وضعیت اقتصادی خوبی نیز دارد. آسان‌ترین راه برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت تحصیلی است که نه هزینه‌ی زیادی می‌خواهد و نه دردسر بالایی دارد. اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بدون آگاهی و مدارک خاصی این کار را انجام دهید.

بلکه باید بدانید، برای مهاجرت تحصیلی به این کشور، نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و دیگر مدارک خواهید داشت. بنابراین باید نسبت به آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشید تا به مشکلی برنخورید. در ادامه برای کمک به شما، انواع ویزا برای مهاجرت تحصیلی، مدارک موردنیاز و دیگر موارد را به طور کامل بیان می‌کنیم.

انواع ویزای تحصیلی برای مهاجرت به فنلاند

کشورهای مختلف، پلن‌های متفاوتی برای مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان در نظر می‌گیرند تا بتوانند براساس شرایط خودشان یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. فنلاند نیز از این موضوع مستثنی نیست و دارای پلن‌های مختلفی است که در ادامه به معرفی و بیان شرایط آن‌ها به طور کامل و دقیق می‌پردازیم.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مدارس

زبان تدریس در مدارس این کشور، فنلاندی است، بنابراین لازم است که دانش‌آموز با این زبان به طور کامل آشنا باشد و گواهی‌نامه‌های لازم برای نشان‌دادن مهارت در صحبت‌کردن به این زبان را به همراه داشته باشد. بازه‌ی سنی دریافت این نوع ویزای تحصیلی ۹ تا ۱۶ سال است. دانش‌آموزان در این کشور، پس از نه سال تحصیل به مقطع متوسط می‌رسند که با‌اتمام آن می‌توانند وارد مقطع کارشناسی دانشگاه‌های مختلف فنلاند شوند.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی فنلاند، باید از دانشگاه مقصد خودتان پذیرش دریافت کنید. دانشگاه‌های دولتی این کشور، زبان فنلاندی برای تدریس دارند و برخی از دانشگاه‌های خصوصی این کار با‌استفاده از زبان انگلیسی نیز به انجام می‌رسانند. هزینه‌ی تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های خصوصی این کشور، بین ۶ تا ۱۳ هزار یورو است.

ترجمه رسمی مدارک برای سفارت فنلاند
اگر قصد مهاجرت به فنلاند را دارید ، یکی از کارهایی که باید قبل از مهاجرت انجام دهید ، ترجمه رسمی مدارکتان به فنلاندی می باشد.

برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های فنلاند در این مقطع، باید دپیلم ۱۲ ساله با معدل بالای ۱۴ و مدرک آیلتس با نمره‌ی بالای ۶ را داشته باشید. اگر می‌خواهید که در اجتماعات این کشور راحت‌تر باشید، بهتر است که کمی زبان سوئدی و فنلاندی نیز بلد باشید. دوره‌ی کارشناسی نیز در این کشور بین ۳ تا ۴ سال است و دانشجو حق ۲۰ ساعت کار در هفته را خواهد داشت.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان می‌توانند با‌استفاده از دو زبان انگلیسی و فنلاندی در این مقطع در فنلاند تحصیل کنند و از این نظر با مشکلی رو‌به‌رو نشوند. شهریه سالانه مقطع ارشد در کشور فنلاند، چیزی در حدود ۱۲ هزار یورو است و فرد برای دریافت پذیرش دانشگاه باید حداقل مدرک آیلتس ۶.۵ داشته باشد.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع دکتری

مقطع دکتری در این کشور، به دو دسته‌ی دکترا عمومی و دکتری تخصصی تقسم‌بندی می‌شود. اگر شما بخواهید دوره‌ی دکتری عمومی را بگذرانید، نیاز ی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید زیرنظر اساتید برجسته کار کنید و حتی شهریه مالی یا همان کمک مالی نیز دریافت کنید که مزیتی خیره‌کننده به حساب می‌آید.

در حالی که دانشجویان دکترا تخصصی، باید شهریه پرداخت کنند و به صورت کاملا مستقل زندگی خودشان در این کشور را بگذرانند. برای دریافت پذیرش در هر دو نوع دکترا، باید مدرک آیلتس ۷، مدرک کارشناسی ارشد، استاد راهنما و مقالات بین‌المللی یا ISI چاپ‌شده در ژورنال‌های معتبر را داشته باشید.

مدارک موردنیاز سفارت فنلاند برای ویزای تحصیلی

شما برای دریافت هرنوع از ویزای تحصیلی این کشور، نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی و غیرتحصیلی در دارالترجمه آنلاین یا آفلاین دارید. به همین دلیل و برای آشنایی در ادامه به بیان این مدارک می‌پردازیم.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی فنلاند
کسانی که نیاز به مهاجرت تحصیلی به کشور فنلاند را دارند باید مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند را به دارالترجمه رسمی تات تحویل دهند.
  • ارائه شناسنامه، کارت ملی و دو نسخه کپی از آن و ترجمه کارت ملی
  • پاسپورت و دونسخه کپی از آن.
  • دو قطعه عکس رنگی ۶ در ۴
  • مدرک زبان به همراه دونسخه‌ی کپی از آن
  • مدرک زبان به همراه دو نسخه‌ی کپی از آن
  • بیمه یک‌ساله با اعتبار ۳۰۰۰۰ یورو
  • ارائه پذیرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه‌ی کپی از آن
  • مدرک تمکن مالی ۱۰۰۰۰ یورو به همراه دونسخه‌ی کپی از آن
  • ریزنمرات به همراه کپی از آن
  • ارائه رزومه تحصیلی

دارالترجمه‌های موردتایید سفارت فنلاند

هر دارالترجمه‌ای برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی مناسب نیست و باید این دارالترجمه موردتایید سفارت فنلاند باشد. در این قسمت این مراکز را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

 دراالترجمه رسمی مورد تایید سفارت فنلاند
یکی از دارالترجمه های مورد تایید سفارت فنلاند میتوان به دارالترجمه تات اشاره کرد، که مدارک شما را برای سفارت فنلاند ترجمه می کند.

شاید این نکته برایتان پیش پا افتاده باشد که برای ترجمه مدارکتان به دارالترجمه های مورد تایید سفارتخانه فنلاند مراجعه کنید اما همین نکته پیش پا افتاده می‌تواند از مشکلات بسیاری که ممکن است در روند ترجمه مدارکتان پیش بیاید جلو گیری کند.

هزینه ترجمه مدارک به فنلاندی

لازم به ذکر است که هزینه ترجمه مدارک در همه‌جای کشور یکسان است و باید نسبت به آن توجه داشته باشید. زیرا امکان داردُ برخی از مراکز بخواهند از بی‌اطلاعی شما سواستفاده کنند و مبلغی بالاتر دریافت کنند که این مصداق بارز کلاه‌برداری است. البته هزینه‌ی ترجمه رسمی به فنلاندی کمی از انگلیسی گران‌تر، ولی در همه‌جا یکسان است.

سفارت فنلاند در تهران کجا است؟

آدرس سفارت فنلاند در تهران جهت تایید مدارک به شرح زیر است:

خیابان شریعتی-خیابان میرزاپور یا همان سهیل سابق- خیابان حدادیان- پلاک ۲

شما می‌توانید بین روزهای یکشنبه تا چهارشنبه بین ساعت‌های ۹ تا ۱۶ به این آدرس جهت دریافت نوبت مصاحبه مراجعه کنید و یا با‌استفاده از شماره‌ تلفن‌ ۲۳۵۱۲۲۵۰ جهت دریافت راهنمایی و مشاوره تماس بگیرید.

برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند، اطلاعات لازم را کسب کنید

برای مهاجرت تحصیلی به هرجایی یا هرکشوری نیاز به آگاهی و کسب اطلاعات دارید. فنلاند نیز از این قاعده جدا نیست و شما باید برای انجام این کار و رفتن به این کشور از طریق این نوع مهاجرت برنامه داشته باشید. وگرنه نمی‌توانید موارد مربوط به مهاجرت تحصیلی را به خوبی فراهم کنید و دچار مشکلات زیادی می‌شوید. به همین دلیل در این مطلب این اطلاعات را برای شما بیان کردیم تا بتوانید به ابهامتان در این زمینه پاسخ لازم را دهیم.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه‌ی مهاجرت تحصیلی با‌ استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا با کارشناسان مطلوب ارتباط بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت فنلاند

راحت ترین و ارزانترین روش مهاجرت به کشور فنلاند چیست؟

یکی از روش های بسیار مناسب و نسبتا راحت و کم هزینه برای مهاجرت به کشورهای دیگر مهاجرت تحصیلی است. برای این کار لازم دارید ترجمه مدارک شناسایی خود مانند ترجمه کارت ملی و ترجمه شناسنامه و… و همچنین ترجمه مدارک تحصیلی خود را انجام داده باشید.

چند نوع ویزای تحصیلی کشور فنلاند وجود دارد؟

انواع ویزای تحصیلی کشور فنلاند شامل: ویزای تحصیلی مدارس فنلاند ، ویزای تحصیلی کارشناسی فنلاند ، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد فنلاند ، ویزای تحصیلی دکتری فنلاند ، ویزای تحصیلی براساس میزان اقامت در کشور فنلاند.

آدرس سفارت فنلاند در تهران کجاست؟

تهران، خیابان شریعتی، خ میرزاپور (سهیل سابق)، خ  حدادیان- پلاک ۲

دریافت وقت مصاحبه : روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت‌ ۹ تا ۱۶ با مراجعه به سفارت فنلاند.

شماره‌ تماس: ۲۳۵۱۲۲۵۰

Share:

دیدگاه ها

۷ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین