0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت اتریش + نکات مهم

ترجمه مدارک برای سفارت سفارت اتریش یکی از اصلی ترین خدمات در دارالترجمه تات می باشد.

مهاجرت به کشورهای اروپایی به خاطر شرایط مناسب و امکانات رفاهی آن‌ها، بسیار پر‌طرفدار است و از استقبال مناسبی برخوردار است. اتریش نیز یکی از این کشورها است که محیطی آرام و با‌ثبات دارد و برای زندگی بسیار مناسب است.

ترجمه رسمی مدارک برای سفارت اتریش
برای مهاجرت به کشور اتریش نیاز به ترجمه مدارک برای سفارت اتریش می باشید که دارالترجمه تات این کار را برای شما انجام میدهد.

بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای مهاجرت به این کشور و دیگر کشورها، مهاجرت تحصیلی است. برای مهاجرت تحصیلی شما نیاز دارید تا نسبت به مدارک موردنیاز اطلاعات لازم را پیدا کنید و سپس برای ترجمه مدارک تحصیلی و دیگر مدارک، مانند ترجمه شناسنامه، ترجمه پاسپورت و ترجمه کارت ملی اقدامات لازم را انجام دهید.

به همین دلیل و برای کمک به شما در این مطلب قصد داریم، این مطالب و دیگر موارد مرتبط به آن را بیان کنیم تا بتوانیم ابهاماتتان را برطرف کنیم و به سوالات احتمالیتان پاسخ دهیم.

انواع ویزای تحصیلی اتریش

ویزای تحصیلی اتریش، انواع مختلفی دارد که شرایط دریافت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. در این قسمت قصد داریم، انواع ویزای تحصیلی اتریش را به شما معرفی کنیم تا با آن‌ها آشنا بشوید و بدانید، برای دریافت هرکدام باید چه شرایطی داشته باشید.

ترجمه ویزای تحصیلی اتریش;
برای کسانیکه قصد سفر و مهاجرت تحصیلی به کشور اتریش دارند ، باید قبل از هر چیز شرایط اخذ ویزای تحصیلی اتریش را نسبت به شرایط خود بدانند.

دو دسته‌بندی برای ویزاهای این کشور وجود دارد که یکی براساس مقطع و یکی براساس زمان ماندن در این کشور است.

ویزای تحصیلی اتریش برای تحصیل در مدارس

زبان تدریس در مدارس این کشور آلمانی است. میزان هزینه برای تحصیل در این مدارس، به ازای هرترم ۷۲۷ یورو است که البته این هزینه مربوط به مدارس عادی است و مراکز بین‌المللی هزینه‌ی تحصیل بالاتری از فرد دریافت می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که کودکان خانواده‌های مهاجر به اتریش، باید در اکثر مواقع از مداری بین‌المللی استفاده کنند و در این مراکز به تحصیل بپردازند.

کودکانی که در اتریش سرپرستی ندارند، توسط دولت این کشور پذیرفته می‌شوند و مدرسه موظف است که حفاظت و نگهداری از آن‌ها را به طور کامل برعهده خودش بگیرد.

ویزای تحصیلی اتریش برای تحصیل در مقطع کارشناسی

دانشگاه‌های این کشور اروپایی به دو دسته‌ی خصوصی و دولتی تقسیم‌بندی می‌شوند. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این کشور به طور کامل رایگان است، اما فرد برای گذراندن دروس در دانشگاه خصوصی باید ترمی مبلغی را پرداخت کند. زبان تحصیل در  دانشگاه‌های دولتی این کشور نیز آلمانی است و تسلط به این زبان برای دانشجویان ضروری است.

اگر فرد ایرانی بخواهد در دانشگاه دولتی این کشور پذیرفته شود، باید حداقل به میزان ۴۰ واحد درسی در این کشور بگذراند، مدرک زبان آلمانی سطح B2 داشته باشید و رزومه خوبی برای مدیران پذیرش این دانشگاه ارسال کند.

هزینه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی اتریش برای مقطع کارشناسی، بین ۱۳ تا ۱۵ هزار یورو است که مبلغ دقیق آن بستگی به رشته‌ی موردنظر شما دارد و قابل‌تغییر است. زبان تحصیل دانشگاه‌های خصوصی این کشور نیز انگلیسی است و با داشتن تسلط به این زبان، نیاز دانشجو به طور کامل حل خواهد شد.

ویزای تحصیلی اتریش برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

زبان تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه‌های این کشور، انگلیسی است. امکان تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این کشور برای کسانی که مدرک دانشگاه‌های ایران را دارند، وجود ندارد و آن‌ها باید در دانشگاه‌های خصوصی به تحصیل بپردازند.

ویزای تحصیلی براساس میزان اقامت

براساس میزان اقامت، ویزای تحصیلی اتریش به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شود. نوع اول ویزای کوتاه‌مدت یا C است. فرد با دریافت این ویزا می‌تواند به مدت شش ماه در کشور برای تحصیل بماند. نوع دوم ویزای D است. پس از دریافت این ویزا، ابتدا فرد اجازه شش ماه حضور در این کشور را خواهد داشت، اما در ادامه و درصورت طولانی‌بودن تحصیلاتش، می‌تواند آن را به اقامت دانشجویی تبدیل کند.

مدارک موردنیاز سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی

برای دریافت ویزای تحصیلی باید ترجمه مدارک تحصیلی و دیگر مدارک را انجام دهید. در این قسمت قصد داریم، به شما بگوییم که این مدارک چه مواردی هستند تا با آن‌ها آشنا شوید.

ترجمه آنلاین مدارک برای مهاجرت تحصیلی به اتریش
یکی از مراحلی که برای مهاجرت به کشور اتریش مهم است، ترجمه مدارک برای مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد که گاها باید با دقت بالایی ترجمه مدارک تحصیلی برای اتریش انجام شود.
  • نامه‌ی پذیرش رسمی از طرف دانشگاه اتریش
  • گذرنامه معتبر که دارای اعتبار باشد
  • مدرک محل اقامت آینده در این کشور
  • مدارک اثبات‌کننده ضمانت مالی
  • مدرک بیمه با سقف ۳۰۰۰ یورو
  • فرم پر‌شده درخواست ویزای تحصیلی
  • ریزنمرات و مدارک مقاطع قبل
  • مدرک پرداخت هزینه بررسی مدارک توسط سفارت

دارالترجمه‌های موردتایید سفارت اتریش

برای ترجمه مدارک تحصیلی و غیرتحصیلی باید به دارالترجمه آنلاین یا آفلاین موردتایید سفارت اتریش مراجعه کنید. در غیر اینصورت ترجمه انجام‌شده موردقبول نیست و شما باید دوباره این کار را انجام دهید که باعث ضرر مالی هنگفت می‌گردد.

دراالترجمه رسمی مورد تایید سفارت اتریش
دارالترجمه های رسمی یک مزیت دارند آن هم اینکه این دارالترجمه ها مورد تایید سفارت اتریش می باشند که دارالترجمه تات یکی از این دارالترجمه ها محسوب می شود.

در ادامه لیست کامل این دارالترجمه‌ها را برای شما بیان کردیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به آلمانی

به طور معمول هزینه‌ی ترجمه‌ی مدارک توسط مراجع بالادستی به دارالترجمه‌ اعلام می‌شود و آن‌ها موظف هستند که این نرخ را حفظ کنند و بالاتر از آن چیزی دریافت نکنند. هزینه ترجمه مدارک به آلمانی نسبت به انگلیسی کمی بالاتر است، اما در هر مرکزی باید ثابت و بدون تغییر باشد. اگر احساس کردید که سرپرست آن مرکز قصد گرفتن مبلغی بالاتر را دارد، بدانید کاسه‌ای در زیر نیم‌کاسه است و سریعا آن محل را ترک کنید.

سفارت اتریش در تهران کجا است؟

سفارت اتریش در خیابان نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸ تهران قرار دارد و کدپستی آن نیز ۱۹۷۹۶۳۳۷۵۵ است. شما می‌توانید برای دریافت وقت مصاحبه بین روزهای دوشنبه تا پنجشنبه بین ساعت‌های چهارده و سی تا شانزده به محل سفارت مراجعه کنید و یا با‌استفاده از شماره تلفن‌ ۲۲۷۵۰۰۳۸ تماس بگیرید و راهنمایی مربوط خودتان از افسران سفارت اتریش دریافت کنید.

مهاجرت تحصیلی به کشور اتریش را با‌آگاهی کامل انجام دهید

بسیاری از افراد برای رفتن به اتریش و زندگی در آن‌جا، مهاجرت تحصیلی را انتخاب می‌کنند. برای اینکه بتوانید مهاجرت تحصیلی را به راحتی انجام دهید، باید آگاهی کاملی نسبت ترجمه مدارک تحصیلی،  غیرتحصیلی و هویتی از جمله ترجمه کارت ملی در دارالترجمه‌های موردتایید سفارت اتریش، هزینه ترجمه مدارک و محل سفارت این کشور داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم، این موارد را به طور کامل برای شما بیان کنیم تا از آن‌ها مطلع شوید و نسبت به آن‌ها آشنایی پیدا کنید.

شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترجمه مدارک برای مهاجرت تحصیلی به اتریش، با‌استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا به کارشناسان مربوطه متصل شوید.

سوالات رایج پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت اتریش

بهترین و کم هزینه ترین روش مهاجرت به کشور اتریش چیست؟

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های بسیار مناسب و نسبتا راحت و کم هزینه برای مهاجرت به کشورهای دیگر می باشد. شما لازم دارید برای این کار ترجمه مدارک شناسایی خود مانند ترجمه کارت ملی و ترجمه شناسنامه و… و همچنین ترجمه مدارک تحصیلی خود را انجام داده باشید.

چند نوع ویزای تحصیلی کشور اتریش وجود دارد؟

انواع ویزای تحصیلی کشور اتریش شامل: ویزای تحصیلی مدارس اتریش، ویزای تحصیلی کارشناسی اتریش، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد اتریش، ویزای تحصیلی دکتری اتریش، ویزای تحصیلی براساس میزان اقامت در کشور اتریش.

آدرس سفارت اتریش در تهران کجاست؟

تهران، خیابان نیاوران، خ باهنر، خ  مقدسی، خ احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸ .

کدپستی ۱۹۷۹۶۳۳۷۵۵

دریافت وقت مصاحبه : روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ساعت‌ ۱۴:۳۰ – ۱۶ با  مراجعه سفارت.

شماره تماس: ۲۲۷۵۰۰۳۸


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

  • با سلام
    بنده می خواستم بدانم که آیا ترجمه مدارک به زبان آلمانی برای سفارت آلمان و اتریش یکسان است؟
    بنده مدارکم را به زبان آلمانی ترجمه رسمی کردن و پرسیدن برای کجاست و گفتم آلمان حالا برای اتریش می توانم ارائه دهم؟

    • سلام وقت بخیر بله مشابه هست ولی باید از سفارت اتریش سوال بفرمایید دقیقا چه چیزی و به چه زبانی از شما مدرک را لازم دارند

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین