0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

لیست مدارک مورد نیاز سفارت دانمارک چیست؟

ترجمه مدارک برای سفارت دانمارک باید به صورت رسمی در دارالترجمه ها انجام گیرد.

دانمارک، یکی از کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی که از شرایط و امکانات رفاهی خوبی برای زندگی برخوردار است. جو داخل این کشور بسیار آرام است و هرکسی که به این کشور مهاجرت کند، زندگی آرامی را خواهد داشت. یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور، دریافت ویزای تحصیلی است. البته برای دریافت این ویزا نیز، باید فرآیند مشخصی را طی کنید.

ترجمه رسمی مدارک برای سفارتخانه دانمارک
افرادی که نیاز به مهاجرت کشور دانمارک دارند باید از ترجمه مدارک به زبان دانمارکی در دارالترجمه ها استفاده کنند.

اولین چیزی که برای این نوع از ویزا نیاز دارید، ترجمه مدارک تحصیلی و دیگر مدارک مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی است. شما نباید برای ترجمه به هر جایی مراجعه کنید، زیرا تنها ترجمه رسمی مراکز دارالترجمه‌ی موردتایید سفارت این کشور، قبول می‌شود. در ادامه این مطلب به بررسی و بیان موارد مرتبط به دریافت ویزای تحصیلی و ترجمه مدارک توسط مراکز مختلف دارالترجمه آنلاین و آفلاین معتبر می‌پردازیم تا شما با آن‌ها آشنا شوید. پس با ما تا انتها همراه باشید.

دریافت ویزای تحصیلی دانمارک

قبل از اینکه در مورد شرایط ویزای تحصیلی این کشور در مقاطع تحصیلی مختلف صحبت کنیم، لازم است که کمی در مورد شرایط تحصیلی این کشور توضیحاتی را بیان کنیم. شرایط زندگی و تحصیل در این کشور بسیار مناسب است و دانشگاه‌های این کشور حوزه‌ی اسکاندیناوی از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل دانشجویان بین‌الملل به ویژه ایرانیان در نظر گرفت.

ترجمه مدارک برای اپلای ویزای تحصیلی به دانمارک;
اگر نیاز به ترجمه فوری مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک را دارید این موضوع را باید با نماینده قانونی دارالترجمه ها در میان بگذارید.

با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک شما می‌توانید به ازای هر ۶ ماه، ۳ ماه در منطقه‌ی شنگن که شامل دیگر کشورهای اروپایی می‌شود، حضور داشته باشید یا به آن‌ها سفر تفریحی کنید. به طور کلی نیز هرشخص برای دریافت ویزای تحصیلی باید از تمکن مالی ماهانه ۸۴۰ یورو یا ۶.۲۴۳ کرون دانمارک و یا ۱۰۸۰ یورو برای یک سال برخوردار باشد.

ویزای تحصیلی دانمارک مخصوص مدارس و دانش‌آموزان

این ویزا برای افراد بین ۶ تا ۱۶ سال است و به آن‌ها تعلق می‌گیرد. به طور کلی دانمارک دو دسته مدرسه برای تحصیل به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که شامل دبیرستان و مدارس فنی و حرفه‌ای می‌شود و شخص می‌تواند براساس علاقه خودش یکی از آن‌ها را انتخاب کند. البته در این کشور مدارس را براساس قیمت به بین‌المللی و دولتی نیز بخش‌بندی می‌کنند. مدارس دولتی هزینه‌ای از دانش‌آموز دریافت نمی‌کنند و هزینه‌های خودشان را از مالیات مردم دریافت می‌کنند.

ویزای تحصیلی دانمارک مخصوص تحصیل در مقطع کارشناسی

تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های مختلف دانمارک رایگان نیست و فرد باید برای تحصیل در آن‌ها بین ۶ تا ۱۴ هزار یورو سالیانه پول پرداخت کند که میزان دقیق آن به رشته و دانشگاه محل تحصیل مرتبط است و با تغییر آن‌ها این هزینه نیز افزایش یا کاهس می‌یابد. باید توجه داشته باشید که برای تمکن مالی نیز باید همین مبلغ در حساب بانکی شما موجود باشد. تمامی افراد با دریافت ویزای تحصیلی مخصوص مقطع کارشناسی، اجاز کار خواهند داشت. مدت زمان کار به صورت نیمه‌وقت است و دانشجو می‌تواند با این کار بخشی از هزینه‌های زندگی و تحصیل خودش در این کشور را به دست بیاورد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانمارک داشتن مدرک زبان با نمره ۶ لازم است.

ویزای تحصیلی دانمارک مخصوص مقطع ارشد

هزینه تحصیل در مقطع ارشد این دانشگاه چیزی بین ۵ تا ۲۰ هزار یورو در سال است و مدت زمان تحصیلی این مقطع نیز بین یک سال و نیم تا دو سال است. دانشجویان مقطع ارشد، مجاز خواهن بود که به مدت ۲۵ ساعت در هفته به کار بپردازند و نمی‌توانند وقت بیشتری برای کار بگذارند. اگر این کار را انجام دهند، احتمال دیپورت آن‌ها بسیار بالا می‌رود.

برای تحصیل در این مقطع داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶.۵ لازم و ضروری است، زیرا دروس به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های کشور دانمارک تدریس می‌شوند.

ویزای تحصیلی دانمارک مخصوص مقطع دکترا

دریافت ویزای تحصیلی دانمارک برای تحصیل در مقطع دکترا، برای دانشجویان بین‌المللی امکان‌پذیر است و از این جهت برای آن‌ها محدودیتی وجود ندارد. طول مقطع دکترا در این کشور ۵ سال است، به صورت تحقیقی-پژوهشی است و دانشجو الزامی برای حضور در هیچ کلاس درسی ندارد.

برای دریافت ویزای تحصیلی در این مقطع باید مدرک کارشناسی و ارشد رشته خواسته توسط دانشگاه را ارائه دهید:

  • مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ۷ داشته باشید؛
  • مقالات چاپ‌شده ISI و سوابق خوب علمی برخوردار باشید؛
  • استاد راهنما یا سوپروایزر از دانشگاه موردنظر خودتان در دانمارک داشته باشید؛
  • و هزینه‌ی تحصیل سالیانه بین ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰۰ یورو نیز در حساب ذخیره داشته باشید.

مدارک موردنیاز سفارت دانمارک برای ویزای تحصیلی

 مدارک مورد نیاز برای ترجمه سفارت دانمارک;
حتماً زمان مراجعه به یک دارالترجمه رسمی جهت ترجمه مدارک برای سفارت دانمارک حتما مدارک لازم را از قبل آماده سازی کنید تا روند کار سریع تر پیش برود.

در قسمت قبل به طور ضمنی به برخی از مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای تحصیلی اشاره کردیم، اما در این قسمت به طور کلی آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا نیازی به گشتن در متن نداشته باشید.

  • شناسنامه، پاسپورت و کارت ملی
  • مدرک اثبات‌کننده‌ی تمکین مالی فرد برای هر مقطع تحصیلی
  • نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه موردنظر همراه با مهر آن مرکز
  • یک عکس رنگی ۵.۳ در ۵.۴
  • بیمه‌نامه سفر شنگن با سقف پوشش ۳۰۰۰۰ یورو
  • مدارک تحصیلی موردنیاز برای هر مقطع

دارالترجمه‌های موردتایید سفارت دانمارک

دارالترجمه های مورد تایید سفارت دانمارک
هر دارالترجمه ای مورد تایید سفارتخانه های کشور های خارجی نیستند دارالترجمه تات یکی از درالترجمه های مورد تایید سفارتخانه دانمارک می باشد.

برای ترجمه مدارک، ترجمه شناسنامه، ترجمه پاسپورت و ترجمه دیگر مدارک، باید به دارالترجمه موردتایید سفارت دانمارک مراجعه کنید. به همین دلیل و برای کمک به شما در ادامه لیست دارالترجمه‌های موردقبول این سفارت‌خانه را ذکر می‌کنیم.

هزینه ترجمه مدارک به زبان دانمارکی

قیمت ترجمه رسمی به زبان دانمارکی کمی از زبان انگلیسی بالاتر است، اما دقت کنید که در همه‌ی مراکز یکسان است و توسط مراجع بالادستی تعیین و مشخص می‌شود. پس در هنگام مراجعه به دارالترجمه تات این مورد را مدنظر خودتان داشته باشید.

سفارت دانمارک در تهران کجا قرار دارد؟

سفارت دانمارک در تهران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی پلاک ۱ قرار دارد که شما می‌توانید بین روزهای دوشنبه تا پنجشنبه و در ساعت‌های بین ۹ تا ۱۲ به آن‌جا برای دریافت وقت مصاحبه مراجعه کنید و یا با شماره‌ی ۲۸۱۵۵۰۰۰-۰۲۱ برای راهنمایی و دریافت مشاوره تماس بگیرید.

برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک با‌آگاهی کامل اقدام کنید

دریافت ویزای تحصیلی کاری حساس است که باید برای انجام آن، تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید و براساس آن‌ها اقدام کنید. شما می‌توانید برای ترجمه مدارک تحصیلی و کسب اطلاعات بیشتر، با‌استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت دانمارک

راحت ترین روش مهاجرت به دانمارک چیست؟

معمولا ویزای تحصیلی یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به بسیاری کشورهای دیگر است که برای دانمارک نیز ویزای تحصیلی دانمارک بسیار معمول است.

چند نوع ویزای تحصیلی دانمارک داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور دانمارک شامل: ویزای تحصیلی مخصوص مدارس دانمارک و دانش آموزان ، ویزای تحصیلی کارشناسی دانمارک ، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد دانمارک ، ویزای تحصیلی دکتری دانمارک.

آدرس سفارت دانمارک در تهران کجاست؟

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی پلاک۱ .

دریافت وقت مصاحبه: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه و در ساعت‌های بین ۹ تا ۱۲ با مراجعه به سفاتر دانمارک.

شماره‌ تماس: ۲۸۱۵۵۰۰۰-۰۲۱

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین