0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت انگستان

ترجمه مدارک برای سفارت انگلستان مناسب برای هرکسی که نیاز به مهاجرت به انگلستان را دارد مورد نیاز می‌باشد.

سالانه هزاران تصمیم به ترجمه مدارک برای سفارت انگلستان می‌گیرند، تا به کشور انگلستان مهاجرت می‌کنند. انگستان یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا شناخته می‌شود که مقصد مناسبی برای دانشجویان و مهاجرت تحصیلی است. شرایط تحصیل در این کشور به نسبت کشورهای بسیاری برتری دارد و همین موضوع باعث شده تا متقضیان بیش‌تری برای مهاجرت داشته باشد.

اگر قصد مهاجرت یا سفر به انگلستان را دارید، پیشنهاد ما به شما ترجمه مدارک برای سفارت انگلستان دارالترجمه تات می باشد.
دارالترجمه ها موظف هستند مدارک شما را جهت ترجمه برای سفارت انگلستان راهنمایی کنند تا بتوانید در سریع ترین زمان مدارک ترجمه شده خود را تحویل بگیرید.

برای مهاجرت تحصیلی به این کشور یکی از اولین کارها، آماده سازی مدارک خواهد بود. با کمک دارالترجمه آنلاین یا به صورت حضوری می‌توانید ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی خود آماده کنید. این مدارک در پروسه گرفتن پذیرش و هم‌چنین ورود به انگلستان مورد نیاز هستند.

در این مطلب شما را با تمام مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی نیاز خواهید داشت و مواردی دیگری هم‌چون هزینه‌های این کار آشنا خواهیم کرد، پس در ادامه ما را همراهی کنید.

انواع مهاجرت تحصیلی به انگلستان

یکی از مزیت‌های تحصیل در این کشور را می‌توان رایج بودن زبان انگلیسی دانست. دریافت گواهی نامه زبان انگلیسی به نسبت زبان‌های دیگر، آسان‌تر خواهد بود و این موضوع می‌تواند روند مهاجرت شما را تا حد زیادی سرعت ببخشد.

برای مهاجرت تحصیلی کشور انگلستان نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت خانه این کشور دارید.
ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت انگلستان در اسرع وقت یکی دیگر از خدمات دارالترجمه ها می باشد که مناسب افرادیست برای مهاجرت تحصیلی انگلستان را انتخاب می کنند.

به چند روش مختلف می‌توان به کشور انگلستان یا هر کشور دیگر مهاجرت کرد، اما یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، مهاجرت تحصیلی است که در میان جوانان بسیار محبوب است. مهاجرت تحصیلی خود شامل چند روش متفاوت می‌شود که با توجه به مقطع تحصیلی خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید.

ویزای تحصیلی انگلستان سه نوع دانش آموزی، دانشجویی و ویزای کوتاه مدت تحصیل را شامل می‌شود که در ادامه آن‌ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

اخذ ویزای تحصیلی دانش آموزی برای انگلستان

برای بازه‌ سنی ۴ تا ۱۷ سال می‌توانید از این ویزای تحصیلی استفاده کنید. دریافت این ویزا برای دانش آموزان نیاز به رضایت نامه والدین یا سرپرست و گواهی تمکن مالی در انگلستان دارد و پیش از اقدام به پذیرش باید این مدارک را در اختیار داشته باشید.

دانش آموزانی که از این طریق برای تحصیل اقدام می‌کنند، می‌توانند در مدارس غیر دولتی این کشور مشغول به تحصیل شوند. این ویزا از یک ماه قبل از شروع سال تحصیلی تا چهار ماه پس از اتمام دوره، قابل استفاده خواهد بود.

نکته قابل توجه در مورد ویزای تحصیلی دانش آموزی انگلستان این است که قابلیت تمدید دارد و می‌توانید آن را به ویزاهای دیگر تبدیل کنید. این ویزا به دانش آموزان اجازه ۱۰ ساعت کار در هفته را خواهد داد و امکان به همراه بردن والدین با استفاده از آن امکان پذیر نخواهد بود. برای این منظور می‌توانید از ویزای والدین استفاده کنید.

آخرین نکته در مورد این نوع ویزای تحصیلی در انگلستان این است که کمک هزینه‌های تحصیلی از طرف دولت این کشور دریافت نخواهید کرد و تمام هزینه تحصیل بر عهده خود فرد می‌باشد. اخذ این ویزا هزینه‌ای حدوداً ۳۴۸ پوندی خواهد داشت.

اخذ ویزای تحصیلی دانشجویی برای انگلستان

افرادی که قصد استفاده از این ویزا را دارند بایستی تسلط کامل بر زبان انگلیسی داشته باشند. عمده شرایط ویزای دانشجویی مانند نوع دانش آموزی آن است و لازم است شخص بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.

یکی از نکات مثبت در مورد این ویزا، امکان همراه بردن تمامی اعضای خانواده است و می‌توانید در حین گذراندن دوره، به طور نامحدود به کار مشغول شوید. البته شغل‌های حرفه‌ای مانند مربی گری برای داشنجویان قابل استفاده نخواهند بود.

اخذ ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای انگلستان

اگر قصد گذراندن یک دوره مهارت آموزی یا دوره‌های زبان را دارید، می‌توانید از ویزای کوتاه مدت برای این منظور استفاده کنید. مدت زمان اعتبار این ویزا برابر با طول دوره خواهد بود و می‌توانید تا ۳۰ روز پس از اتمام هم در این کشور اقامت داشته باشید.

اگر مدت زمان دوره مشخص نباشد، ویزا ۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود و باید توجه داشت با استفاده از آن نمی‌توانید در مدارس این کشور مشغول به تحصیل شوید. این ویزا برای تمامی افراد خارج از اتحادیه اروپا به جز سوئیس، قابل دسترسی و استفاده خواهد بود و نمی‌توان با استفاده از آن در این کشور مشغول به کار شد.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی برای انگلستان

و در اختیار سفارت کشور مقصد قرار دهید. برای این منظور می‌توانید از دارالترجمه‌های رسمی و شناخته شده کمک بگیرید.

برای اخذ ویزای این کشور لازم است در سیستم رتبه بندی ویزای انگلستان دست کم نمره ۴۰ را داشته باشید. پس از دریافت نامه از سمت دانشگاه یا مدرسه محل تحصیل در این کشور تا ۶ ماه فرصت خواهید داشت که برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز سفرت انگلستان برای ویزای تحصیلی

برای مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان نیاز به اسنادی برای ترجمه رسمی مدارک برای تحویل به سفارت انگلستان دارید.
مدارک مورد نیاز برای سفارت انگلستان را جهت ترجمه می‌توانید از دارالترجمه تات بخواهید تا در روند ترجمه مدارک شما مانعی نباشد.

تمامی مدارکی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌بایست به طور رسمی ترجمه شوند و در سایت باگذاری شوند.

  • پاسپورت جدید با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس تمام رخ در سایز ۴/۵*۳/۵
  • در صورت تاهل، ارائه ترجمه سند ازدواج
  • اطلاعات شخصی یکی از والدین برای افراد زیاد ۱۸ سال
  • نامه تمکن مالی از بانک
  • کپی فرم آنلاین درخواست ویزای انگلیس
  • پرینت حساب بانکی ۶ ماه گذشته

دارالترجمه های مورد تأیید سفارت انگلیس

ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اخذ پذیرش و ویزای کشور مقصد خواهد بود و لازم است برای این منظور به دارالترجمه‌های رسمی و شناخته شده مراجعه کنید تا از اعتبار مدارک ترجمه شده اطمینان داشته باشید. در ادامه می‌توانید چند مورد از این دارالترجمه‌های مورد تأیید سفارت انگلیس را مشاهده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به انگلیسی

با توجه به این که زبان انگلیسی رایج‌ترین زابن در میان تمامی ملل است، کاربرد زیادی هم در روابط بین المللی دارد. همین موضوع باعث شده تا هزینه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی نرخ پایین‌تری نسبت به زبان‌های دیگر داشته باشد.

قیمت ترجمه رسمی مدارک برای همه دارالترجمه‌های کشور یکسان است. البته باید توجه داشت قیمت دارالترجمه برای هر مدرک متفاوت است و با توجه به سختی و طول متن آن مدرک مشخص می‌شود.

سخن آخر در رابطه با مهاجرت به انگلیس

این کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی در سطح بالایی قرار دارد و پاسپورت این کشور نیز اعتبار زیادی دارد. واحد پول ملی در این کشور پوند بوده و سطح درآمد شغلی به گونه‌ای است که برای گذران زندگی و تحصیل به مشکل بر نخواهید خورد.

در نهایت برای دیافت مشاوره و پاسخ به سوالات خود می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما در تماس باشید تا اطلاعات به روز را در اختیارتان قرار دهیم.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا

راحت ترین روش برای مهاجرت انگلستان چیست؟

معمولا ویزای تحصیلی یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به بسیاری کشورهای دیگر است که برای انگلستان نیز ویزای تحصیلی انگلستان بسیار رایج است. و از آنجایی که گرفتن گواهی زبان انگلیسی ساده تر از سایر زبان هاست می تواند به سرعت بخشیدن گرفتن ویزای تحصیلی انگلستان کمک کننده باشد.

چند نوع ویزای تحصیلی انگلستان داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور انگلستان شامل: ویزای تحصیلی دانش آموزی انگلستان و مدارس انگلستان ، ویزای تحصیلی دانشجویی انگلستان برای مقاطع مختلف:  ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد انگلستان ، ویزای تحصیلی دکتری انگلستان. و ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان برای گذراندن دوره های مهارت و…

هزینه ترجمه مدارک به انگلیسی چقدر است؟

از آنجایی که زبان انگلیسی زبان بین المللی و رایج در بسیاری از کشورهاست، دفاتر ترجمه آن از بقیه زبان ها بیشتر است و نرخ ترجمه آن نیز یک نرخ مصوب است و از بقیه زبان ها اندکی کمتر است.

Share:

دیدگاه ها

۳ دیدگاه ها

  • […] ترجمه مدارک برای سفارت انگستانانجام ترجمه مدارک برای سفارت نروژ جزء خدمات ویژه در دالترجمه رسمی تات محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که منطقه شینگن شامل کشورهای زیادی می‌شود که نروژ هم در میان آن‌ها جای دارد. با استفاده از ویزای شینگن می‌توانید در یک بازه ۶ ماهه، تا نهایت ۳ ماه در این کشورها اقامت داشته باشید. برای اقامت بیش از سه ماه در نروژ نیاز به ویزای این کشور خواهید داشت. یکی از بهترین انواع ویزا برای ورود به نروژ، ویزای تحصیلی خواهد بود. […]

    • سلام وقت بخیر ما فقط ترجمه مدارک را انجام میدیم برای گرفتن تایید سفارت انگلستان باید حتما خودتون یا وکیل مهاجرتی اقدام کنند.

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین