0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک در دارالترجمه های مورد تایید سفارت پرتغال

برای تحصیل، کار، مسافرت یا حتی مهاجرت نیاز به ترجمه مدارک برای سفارت پرتغال را دارید.

یکی از کشورهای زیبا و مناسب برای مهاجرت، پرتغال است. در میان ایرانیان این کشور، چندان موردتوجه نبوده است. البته این روند در چندسال گذشته بهبود پیدا کرده است و علاقه‌مندان برای مهاجرت به این کشور نیاز زیادتر از قبل گشته است. به دلیل وجود دانشگاه‌های نسبتا خوب در این کشور و قرار‌گیری آن در کنار کشورهایی چون اسپانیا، مقصدی مناسب برای مهاجرت تحصیلی به شمار می‌آید.

 ترجمه مدرک تحصیلی سفارت پرتغال یکی از موارد بسیار مهم که در چک لیست متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا به چشم می خورد.
ترجمه رسمی مدارک ابرای ویزای پرتغال یکی از خدمات ویژه دارالترجمه تات می باشد که با بالاترین کیفیت انجام می شود.

برای مهاجرت باید فرآیندی را طی کنید که ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی، جزوی تغییرناپذیر آن به شمار می‌آید. در ادامه این مطلب قصد داریم، به شما بگوییم انواع ویزای تحصیلی پرتغال چیست، برای گرفتن ویزای تحصیلی باید چه روندی را طی کنید، مدارک موردنیاز سفارت پرتغال برای ویزای تحصیلی چه مواردی است و به توضیح موضوع‌های مرتبط با آن‌ها به طور کامل و دقیق بپردازیم.

به طور کلی ویزای پرتغال به چنددسته تقسیم می‌شود؟

به طور کلی و براساس میزان اقامت شخص در این کشور، چهار دسته مختلف دارند که باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید تا بدانید، چه نوع ویزای مناسب شما است و می‌تواند کارتان راه بیندازد. در ادامه شرایط این ویزاها را برای شما بیان می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

ویزای نوع A

ویزای نوع A مخصوص کسانی است که قصد عبور از کشور پرتغال را دارند و می‌خواهند از طریق این کشور به یکی از مناطق عضو شینگن بروند. این ویزا در داخل فرودگاه‌های پرتغال صادر می‌شود، تنها برای تردد در آن‌جا اعتبار دارد و فرد نمی‌تواند با‌استفاده از آن به مناطق دیگر شهرهای پرتغال برود.

ویزای نوع B

این ویزای تحصیلی نیز جزو موارد کوتاه‌مدت به شمار می‌آید و فرد می‌تواند با دریافت این ویزا تنها به مدت پنج روز از شهرهای کشورهای عضو شینگن به پرتغال سفر کند و در آن‌جا بماند.

ویزای  نوع C

این ویزا اجازه می‌دهد تا فرد بتواند، میزان اقامت بیشتری در کشور پرتغال داشته باشد. به عنوان نمونه فردی را در نظر بگیرید که قصد گذراندن دوره‌ی تحصیلی در این کشور را دارد و مدت این دوره تحصیلی نیز دو‌ماه است، این فرد می‌تواند با طی فرآیند آسان‌تری و دردسر کمتر ویزای تحصیلی نوع C دریافت کند و به مدت ۹۰ روز در این کشور زیبای اروپایی و عضو شینگن اقامت داشته باشد که مطلوب او نیز است.

ویزای نوع D

اگر از توانسته‌اید از دانشگاه‌های پرتغال پذیرش دریافت کنید و قصد تحصیل در این کشور را دارید، باید به شما بگوییم که ویزای تحصیلی نوع D مناسب شما است. زیرا می‌توانید با داشتن این ویزا بیش از یک سال در این کشور بمانید و نیازی به تمدید آن در طول این مدت نخواهید داشت.

انواع ویزای تحصیلی پرتغال چیست؟

همچنین ویزای تحصیلی این کشور براساس مقطع نیز دسته‌بندی می‌شود که در آن شرایط تحصیل در هر مقطع به طور جداگانه متفاوت است. در ادامه این موارد را نیز برای راحتی شما بررسی می‌کنیم.

ترجمه ویزای تحصیلی راهی مناسب برای مهاجرت به پرتغال می باشد که میتوانید به دارالترجمه تات مراجعه کنید
اخد ترجمه ویزای تحصیلی پرتغال از بهترین روش های اخذ اقامت دارئم برای پرتغال می باشد که دارالترجمه تات آماده است این خدمت را به شما ارائه دهد.

ویزای تحصیلی پرتغال برای مقطع کارشناسی

مدت زمان مقطع کارشناسی این کشور، بین ۳ تا ۴ سال است و دوره‌های آن به دو زبان پرتغالی و اسپانیایی ارائه می‌شود. بنابراین دانشجو نیاز دارد تا به یکی از این زبان‌ها به طور کامل و دقیق مسلط باشد و از این نظر مشکلی نداشته باشد. هزینه‌ی تحصیل در این مقطع تحصیلی پرتغال بین ۹۸۰ تا ۱۲۵۰ یورو است و دانشجوی این دوره‌ی تحصیلی می‌تواند در هفته حداکثر ۲۰ ساعت کار کند و بخشی از هزینه‌های مربوط به دانشگاه و زندگی خودش در این مکان را به دست بیاورد.

ویزای تحصیلی پرتغال برای مقطع کارشناسی ارشد

شما برای دریافت ویزای تحصیلی پرتغال برای مقطع کارشناسی ارشد، باید مدرک آیلتس با نمره‌ی ۶.۵ داشته باشید. زیرا این مقطع به دو زبان انگلیسی و پرتغالی در این کشور تدریس می‌شود. فرآیند پذیرش در این مقطع شامل مصاحبه نیز هست که بعد از بررسی مدارک شما و تایید آن‌ها صورت می‌گیرد.

هزینه‌ تحصیل در مقطع ارشد این کشور، بین ۹۸۰ تا ۱۲۵۰ یورو است که مبلغ دقیق آن بستگی به رشته، دانشگاه و شهر محل تحصیل دارد. همچنین در هنگام تحصیل در مقطع ارشد، اجازه‌ دارید تا به مدت ۲۰ ساعت در هفته کار کنید و کمی از هزینه‌های خودتان را با این پول پوشش دهید.

ویزای تحصیلی پرتغال برای مقطع دکترا

مدت زمان دکترا در این کشور، بین ۳ تا ۵ سال است و برای پذیرش در این مقطع، باید حتما پروپوزال و رزومه بسیار قوی داشته باشید که بتواند به همراه انگیزه‌نامه، دلیل‌های شما برای تحصیل در این کشور را برای افسر ویزا توضیح دهد. همچنین باید حتما مقالات ISI یا بین‌المللی چاپ‌شده در ژورنال‌های معتبر جهانی داشته باشید.

هزینه تحصیل در این مقطع بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو است و اجازه دارید تا به مدت ۳۰ ساعت در هفته کار کنید و مقداری پول به دست بیاورید.

مدارک موردنیاز سفارت پرتغال برای ویزای تحصیلی

برای ترجمه مدارک باید بدانید که چه مدارکی نیاز است. به همین دلیل و برای کمک به شما در این قسمت، قصد داریم، این موارد را برای شما بیان کنیم.

  • ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و ترجمه پاسپورت
  • اصل پاسپورت
  • یک عکس رنگی ۳ در ۴
  • اصل مدرک تحصیلی مقطع‌های قبلی به همراه ریزنمرات
  • نامه رزرو هتل
  • گواهی تمکن مالی معتبر
  • ترجمه گواهی عدم سو پیشینه
  • بیمه مسافرتی و نامه مدیکال

دارالترجمه‌های مورد تایید سفارت پرتغال

در دارالترجمه آفلاین یا آنلاین مناسب برای ترجمه مدارک هویتی، ترجمه کارت پایان خدمت، ترجمه کارت ملی و ترجمه دیگر مدارک نیست. دارالترجمه موردنظر باید موردتایید سفارت پرتغال باشد، در غیر اینصورت ترجمه رسمی اهمیتی ندارد.

برای پذیرش و تسریع ترجمه رسمی مدارک برای سفارت پرتغال می توانید با دارالترجمه تات در ارتباط باشید
اگر به دنبال دارالتجرمه رسمی مورد تایید سفارت پرتغال می باشید باید سری به دارالترجمه تات بزنید

ما در دارالترجمه رسمی تات که مورد تایید سفارت پرتغال می‌باشد تمامی خدمات ذکر شده را برایتان به همین دلیل و برای کمک به شما در ادامه اسامی این دارالترجمه‌ها را بیان می‌کنیم.

هزینه ترجمه مدارک به پرتغالی

قیمت ترجمه رسمی به پرتغالی کمی از زبان انگلیسی بالاتر است، اما در هر مرکزی این قیمت یکسان است و نباید تفاوتی وجود داشته باشد. بنابراین باید به این موضوع دقت داشته باشید تا سرتان کلاه نرود و هزینه‌ی بیشتری پرداخت نکنید.

سفارت پرتغال در تهران کجا است؟

سفارت پرتغال در تهران در خیابان هدایت، کوچه‎‌ی روزبه- پلاک ۱۶ قرار دارد. شما می‌توانید برای گرفتن وقت مصاحبه در روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه بین ساعت‌های ۹ تا ۱۵ به این آدرس مراجعه کنید و یا با شماره‌ ۱-۲۲۷۶۴۰۶۰، ۲۲۵۸۲۷۶۰، ۲۲۵۴۳۲۳۷ تماس بگیرید.

ویزای تحصیلی؛ راهی مناسب برای مهاجرت به پرتغال

برای مهاجرت به کشور پرتغال راه‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها مهاجرت تحصیلی است. مهاجرت تحصیلی راهی آسان و کم‌هزینه برای انجام این کار است و فرآیند آسانی دارد. اما برای گرفتن این نوع از ویزا نیز باید یکسری مدارک داشته باشید و از یکسری اطلاعات آگاه باشید که در این مقاله سعی کردیم، به آن‌ها بپردازیم و برای شما آن‌ها را بیان کنیم.

ترجمه ویزای تحصیلی راهی مناسب برای مهاجرت به پرتغال می باشد که میتوانید به دارالترجمه تات مراجعه کنید
اخد ترجمه ویزای تحصیلی پرتغال از بهترین روش های اخذ اقامت دارئم برای پرتغال می باشد که می‌توانید به دارالترجمه تات مراجعه کنید.

برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی می‌توانید با‌استفاده از شماره‌های داخل سایت با ما تماس بگیرید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت پرتغال

انواع ویزای کشور پرتغال چیست؟

ویزای نوع A مخصوص کسانی است که قصد عبور از کشور پرتغال را دارند. ویزای نوع B که جزو موارد کوتاه‌مدت است. ویزای  نوع C که اجازه می‌دهد تا فرد، مدت اقامت طولانی تری در کشور پرتغال داشته باشد. ویزای نوع D که برای افرادی است که پذیرش از دانشگاه های پرتقال را دریافت کرده اند.

هزینه ترجمه مدارک به پرتغال گران تر از انگلیسی است؟

بله هزینه ترجمه پرتغال کمی از ترجمه انگلیسی بیشتر است. ما در هر مرکزی برای ترجمه یکسان است.

آدرس سفارت پرتغال در تهران کجاست؟

تهران،  خیابان هدایت، کوچه‎‌ی روزبه، پلاک ۱۶

دریافت وقت مصاحبه:  روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه بین ساعت‌های ۹ تا ۱۵ با مراجعه به سفارت

شماره تماس: ۱-۲۲۷۶۴۰۶۰، ۲۲۵۸۲۷۶۰، ۲۲۵۴۳۲۳۷

Share:

دیدگاه ها

۴ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین