0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

لیست مدارک لازم برای سفارت نیوزلند چیست؟

ترجمه مدارک برای سفارت نیوزلند مناسب کسانی می باشد که نیاز به مهاجرت به این کشور را دارند

نیوزلند، یکی از بهترین کشورهای جهان است که در اقیانوسیه قرار دارد. شرایط زندگی و امکانات رفاهی و بهداشتی در این کشور از کیفیت خوبی برخوردار است. کیفیت خدمات بهداشتی و فرهنگ این کشور به حدی بالا است که در دوران کرونا کم‌ترین میزان بستری به خاطر این بیماری و مرگ کرونا را در دنیا ثبت کردند.

ترجمه رسمی مدارک برای سفارت نیوزلند
کسانی که تصمیم به مهاجرت به کشور نیوزلند را می‌گیرند ، با مراجعه به دارالترجمه تات و ترجمه مدارک برای سفارت خانه نیوزلند می‌توانند این امکان را برای خود فراهم کنند.

همین موضوع سبب شده است تا میل مهاجرت به این کشور کم‌جمعیت بسیار افزایش یابد. یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای این موضوع، مهاجرت تحصیلی است. برای انجام این کار نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی و دیگر مدارک مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی است. مراکز دارالترجمه آنلاین و آفلاین این کار را برای شما به راحتی انجام می‌دهند. در ادامه معرفی این مراکز و دیگر موارد مربوط به ترجمه مدارک برای ویزای تحصیلی را برای شما بیان می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

شرایط و چگونگی دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند

برای اقامت بیش از ۳ ماه در کشور نیوزلند، ویزای تحصیلی موردنیاز است و فرد می‌تواند جهت انجام فرآیند آن، درخواست دهد. دانش‌آموزان نیز می‌توانند با‌دریافت این ویزا، به حالت دانش‌آموز محلی ارتقا پیدا کنند و از پرداخت شهریه‌ی دانش‌آموزان بین‌المللی معاف شوند که از نظر اقتصادی برای آن‌ها صرفه‌جویی مناسبی به شمار می‌آید.

نحوه دریافت ترجمه مدارک برای ویزای تحصیلی نیوزلند
نحوه ترجمه رسمی مدارک به زبان نیوزلندی را می‌توانید از نماینده قانونی دارالترجمه ای که به آن مراجعه کرده‌اید بپرسید.

اگر در کشور نیوزلند، اقامت داشتید و مدت اعتبار پاسپورت شما تمام شد، باید برای دریافت پاسپورت و ویزای جدید اقدام کنید. دقت کنید که اطلاعات ویزای جدید باید با‌پاسپورت نو شما مطابقت داشته باشد تا در این کشور معتبر باشد و ایجاد مشکل برای شما نکند. همچنین اگر قصد تغییر رشته و دانشگاه خودتان را نیز داشتید، باید این موضوع را به اداره مهاجرت این کشور اطلاع دهید و نسبت به دریافت ویزای تحصیلی جدید همان رشته و دانشگاه اقدام کنید.

زمانی که برای صدور ویزای تحصیلی طول می‌کشد، به طور معمول بین ۴ تا ۶ هفته‌ی کاری است. البته این زمان ممکن است، برای دانشجویان دکترا کمی بیشتر شود، اما نهایت آن ۳ ماه کاری است. مدت زمان ویزای تحصیلی شما مطابق با مدت زمان مقطع تحصیلی است. اگر طول تحصیل بیشتر شد، باید نسبت به تمدید ویزا متناسب با آن اقدام کنید.

با دریافت این ویزا شما حق دارید، در روزهای عادی هفتگی، ۲۰ ساعت کار کنید و در روزهای تعطیل به صورت تمام وقت به کار مشغول شوید و درآمد خوبی برای خودتان کسب کنید. البته دانشجویان ارشد و دکترا

مدارک موردنیاز سفارت نیوزلند برای ویزای تحصیلی

مدارک لازم جهت ترجمه مدارک برای سفارت نیوزلند
قبل از مراجعه به سفارتخانه نیوزلند از دارالترجمه های رسمی تقاضای مدارک لازم جهت ترجمه رسمی مدارک برای سفارت خانه نیوزلند را بخواهید.

قبل از مراجعه به دارالترجمه باید بدانید چه مدارکی برای ویزای تحصیلی موردنیاز است تا زودتر نسبت به تهیه‌ی آن‌ها اقدام کنید. به همین دلیل و برای کمک به شما در ادامه مدارک مشخص برای ویزای تحصیلی را معرفی می‌کنیم.

  • پاسپورت معتبر؛ اعتبار پاسپورت باید در روزی که وارد نیوزلند می‌شوید، بیش از ۳ ماه باشد.
  • نامه‌ی پذیرش بدون شرط از یک موسسه‌ی آموزشی یا دانشگاه نیوزلند
  • مدارک لازم نشان‌دهنده‌ی تمکن مالی
  • نمایش بلیط رفت و برگشت به نیوزلند
  • مدارک نشان‌دهنده‌ی محل اسکان برای افراد زیر ۱۸ سال
  • رسید پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه
  • نمایش مدارک پزشکی لازم
  • گواهی عدم سو پیشینه

دارالترجمه‌های مورد تایید سفارت نیوزلند

در شهرهای مختلف دارالترجمه‌های بسیار وجود دارد که کار ترجمه مدارک تحصیلی را انجام می‌دهند. اما تمامی آن‌ها موردقبول سفارت‌خانه نیستند و مدارک ترجمه‌شده توسط آن‌ها اعتبار لازم برای دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند را ندارد.

دارالترجمه های مورد تایید سفارت نیوزلند
بسیاری از دارالترجمه های رسمی در سراسر کشور مورد تایید سفارت خانه نیوز لند می باشند یکی از این دارالترجمه ها ، دارالترجمه تات می باشد.

بنابراین باید در انتخاب آن‌ها دقت کنید و تنها از مرکزهای مجاز استفاده کنید. در ادامه به معرفی این دارالترجمه‌های آنلاین و آفلاین می‌پردازیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

هزینه ترجمه مدارک به انگلیسی

هرکس که با ترجمه رسمی آشنا باشد، می‌داند، قیمت ترجمه رسمی در تمامی دارالترجمه‌ها یکسان است و توسط مراکز بالادستی تعیین و به آن‌ها ابلاغ می‌شود. بنابراین، اگر مرکزی قصد دریافت هزینه‌ی بیشتری داشت، کلاه‌بردار است و نباید به هیچ‌عنوان به او اعتماد کرد.

سفارت نیوزلند در تهران کجا است؟

آدرس سفارت نیوزلند در تهران به شرح زیر است:

میدان آرژانتین- خیابان الوند- خیابان ۲۷ راشل کوری- ساختمان شماره ۱۱ طبقه‌ی اول

برای دریافت وقت مصاحبه می‌توانید به سایت سفارت‌خانه‌ی این کشور مراجعه کنید و نیاز به مراجعه حضور به سفارت برای انجام این کار نیست. همچنین این سفارت‌خانه از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر باز است و می‌توانید به آن‌جا بروید.

قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی اطلاعات کسب کنید

دریافت ویزا، فرآیند زمان‌بر و هزینه‌بر است و در صورت اشتباه می‌تواند شما را با ضررهای فراوانی مواجه کند. به همین دلیل لازم است که قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی نسبت به کسب اطلاعات لازم و ضروری اقدام کنید. در این مطلب سعی کردیم، این اطلاعات را برای شما بیان کنیم تا بتوانید به راحتی به آن‌ها دست پیدا کنید و از این نظر دغدغه یا مشکلی نداشته باشید.

شما می‌توانید برای ترجمه مدارک تحصیلی به دارالترجمه تات مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره و راهنمایی با‌استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا به کارشناسان مربوطه متصل شوید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت نیوزلند

راحت ترین روش مهاجرت به نیوزلند چیست؟

به طور معمول ویزای تحصیلی یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به بسیاری کشورهای دیگر است که برای نیوزلند نیز به همین صورت است.

برای ویزای تحصیلی نیوزلند چه مدارکی لازم است؟

مدارک لازم تحصیلی برای مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است اما به طور کلی ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت لازم است علاوه بر آن مدارکی مانند: ترجمه سوابق علمی ومدارک دانشگاهی، مدرک تافل یا آیلتس (با نمره مورد تایید دانشگاه مقصد)، داشتن ترجمه چند توصیه‌نامه از اساتید، ترجمه  انگیزه‌نامه‌ی تحصیلی ، ترجمه گواهی عدم سو پیشینه، ترجمه تمکن مالی و… لازم است.

آدرس سفارت نیوزلند در تهران کجاست؟

میدان آرژانتین، خیابان الوند- خ ۲۷ راشل کوری، ساختمان شماره ۱۱ طبقه‌ی اول

دریافت وقت مصاحبه: مراجعه به سایت سفارت‌خانه‌ی نیوزلند و یا مراجعه حضوری به سفارت نیوزلند از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر.

Share:

دیدگاه ها

۷ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین