0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت اسپانیا

ترجمه مدارک برای سفارت اسپانیا یکی از مهم ترین کارها برای سفر به این کشور می‌باشد.

اگر تصمیم به ترجمه مدارک برای سفارت اسپانیا گرفته‌اید بهتان تبریک می‌گوییم. یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در اروپا، کشور اسپانیا است. اسپانیا در بین کشورهای پیشرفته، اروپایی شناخته می‌شود. نکته مثبت دیگر در مورد این کشور، عضویت آن در پیمان شینگن است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند، اما یکی از بهترین روش‌ها، مهاجرت تحصیلی خواهد بود.

از الزامات و اولین کارهایی که باید برای این منظور انجام دهید ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و ترجمه مدارک هویتی دیگر هستند. برای این منظور می‌توانید به دارالترجمه مراجعه کنید و مدارک خود را به راحتی ترجمه کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل‌تری در مورد این روش مهاجرت در اختیار شما قرار دهیم.

انواع مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

چند روش مختلف برای مهاجرت به این کشور وجود دارند، اما استفاده از مهاجرت تحصیلی طرفداران بیش‌تری دارد. مزایای این شیوه مهاجرت به اسپانیا باعث شده تا مقصد بسیاری از دانشجویان از سرتاسر دنیا شود. مزایای هم‌چون تحصیل به دو زبان انگلیسی یا هزینه‌های بسیار مقرون به صرفه برای ادامه زندگی در این کشور باعث شده تا افراد زیادی به فکر مهاجرت به این کشور باشند.

ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اسپانیا یکی از مهم ترین مداریکست که افراد تحصیل کرده برای مهاجرت به آن نیاز دارند.
شما می توانید ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت اسپانیا به دارالترجمه تات بسپارید تا با بالاترین کیفیت این کار را برای شما انجام دهد.

ویزای تحصیلی که برای ورود به این کشور صادر می‌شود، دو نوع اصلی دارند. مدت زمان اعتبار این ویزاها با هم متفاوت است. در نوع اول ویزای صادر شده تا ۱۸۰ روز دارای اعتبار خواهد بود و باید از دوره‌هایی استفاده کنید که در این مدت به پایان برسند.

نوع دوم ویزای تحصیلی به دانشجویان اجازه می‌دهد در دوره‌هایی با بیش از ۶ ماه هستند شرکت کنند. از نظر مقاطع تحصیلی نیز می‌توان ویزاهای تحصیلی این کشور را دسته بندی کرد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

ویزای تحصیلی اسپانیا برای مقطع کارشناسی

دوره‌ کارشناسی در این کشور ۴ ساله است و اگر قصد تحصیل در رشته‌های پزشکی را داشته باشید، این مدت تا  ۵ یا ۶ سال نیز ادامه خواهد یافت. زبانی که برای تحصیل در این مقطع به کار می‌رود، زبان اسپانیایی است و برای تحصیل در این مقطع باید در کشور مبدا و یا در کالج‌های این کشور دوره‌ها زبان اسپانیایی را پشت سر بگذارید.

برای دانشجویان این مقطع تحصیلی در اسپانیا اجازه کار دانشجویی داده می‌شود، هر چند که هزینه‌ها در این کشور چندان بالا نیست که نیاز به انجام کارهای دانشجویی داشته باشید.

ویزای تحصیلی اسپانیا برای مقطع کارشناسی ارشد

یکی از مزیت‌های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا این است که می‌توانید هم از زبان اسپانیایی و هم از زبان انگلیسی استفاده کنید. افرادی که علاقه‌مند به تحصیل با استفاده از زبان اسپانیایی هستند، لازم است که مدارک زبان مربوطه را به دانشگاه مقصد ارائه دهند.

برای تحصیل با زبان انگلیسی در این مقطع، نیاز به ارائه مدارک زبان نخواهید داشت و می‌توانید بدون آن‌ها پذیرش دانشگاه را دریافت کنید. دوره کارشناسی ارشد در کشور اسپانیا دو سال به طول خواهد انجامید و در طی این مدت می‌توانید تا ۲۰ ساعت در هفته به کارهای دانشجویی مشغول باشید.

هزینه دوره کارشناسی ارشد در اسپانیا در مجموع برابر با ۵۰۰۰ هزار یورو خواهد بود که برای دانشجویان امکان پرداخت قسطی هم فراهم گردیده است. با توجه به میانگین درآمد هفتگی که برابر با ۲۰۰ یورو خواهد بود، برای پرداخت هزینه‌های تحصیل، دشواری نخواهید داشت.

ویزای تحصیلی اسپانیا برای مقطع دکتری

برای دریافت مدرک دکتری در کشور اسپانیا باید یک دوره‌ ۵ ساله را پشت سر بگذارید که در دو سال اول آن به تحصیل دروس تخصصی مشغول خواهید بود و سه سال باقی مانده را به تدوین و دفاع پایان نامه خود اختصاص می‌دهید. پس از اتمام دوره، می‌توانید از بورسیه‌های تحصیلی این کشور استفاده کنید که مزایای بسیاری دارند.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور اسپانیا

پروسه دریافت ویزای تحصیلی این کشور چندان پیچیده نیستو در ابتدا لازم است با استفاده از دارالترجمه آنلاین یا به صورت حضوری، ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی خود را در اختیار داشته باشید. این مدارک را به همراه نامه پذیرش دانشگاه مقصد خود به سفارت اسپانیا تحویل دهید تا باقی مراحل انجام شوند.

اگر مدارک زبان اسپانیایی یا انگلیسی خود را به همراه این مدارک ارائه دهید، شانس بیش‌تری برای دریافت ویزای تحصیلی خواهید داشت.با این وجود، اسپانیا برای افرادی که مدرک زبان ندارند هم ویزای تحصیلی صادر می‌کند.

مدارک مورد نیاز سفارت اسپانیا برای ویزای تحصیلی

مدارک مورد نیاز برای ترجمه سفارت اسپانیا مناسب کسانیست که قصد مهاجرت به این کشور را دارند.
اسناد و مدارک مورد نیاز ترجمه برای سفارت اسپانیا در دارالترجمه تات به صورت کاملاً قانونی و فوری انجام میشود.

مدارکی که در ادامه عنوان خواهند شد، برای ارائه به سفارت اسپانیا نیاز خواهید داشت و برای پیش برد امور بهتر است از پیش همه آن‌ها را آماده داشته باشید.

  • مدارک هویتی شخص
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی یا اسپانیایی
  • نکمیل فرم درخواست پذیرش دانشگاه‌های اسپانیا
  • کسب نمره قبولی در آزمون‌های ورودی داشنگاه‌های این کشور( در صورت لزوم )
  • رسید پرداخت هزینه‌های شهریه و ویزای تحصیلی
  • رزومه تحصیلی
  • گواهی دیپلم به همراه ریز نمرات

دارالترجمه‌ مورد تایید سفارت اسپانیا

ترجمه مدارک برای سفارت اسپانیا با مهر دادگستری و امور خارجه یکی از خدمات ویژه در دارالترجمه ها می باشد.
ترجمه مدارک با تاییدات دادگستری و امورخارجه برای سفارت اسپانیا مناسب کسانیست که قصد داشتن ویزان شنگن را دارند.

برای ترجمه مدارک خود لازم است به  دارالترجمه‌ مورد تایید سفارت اسپانیا و شناخته شده مراجعه کنید که مورد تایید سفارت خانه کشور اسپانیا باشند. در غیر این صورت مدارک ترجمه شده برای سفارت‌خانه این کشور فاقد اعتبار خواهند بود. در ادامه می‌توانید این دارالترجمه‌ها را مشاهده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به اسپانیایی

قیمت ترجمه رسمی در تمامی دارالترجمه‌های کشور به طور سالیانه مشخص و در بین تمام آن‌ها یکسان خواهد بود. قیمت دارالترجمه برای زبان‌های مختلف کمی متفاوت است، اما توجه داشته باشید که این مبلغ میزانی مشخص دارد و نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی به افراد سود‌جو ندارید.

با اطلاعات کامل برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید!

پیش از اقدام برای مهاجرت به هر کشور خارجی لازم است در ابتدا اطلاعاتی در مورد شرایط اجتماعی، شرایط زندگی یا تحصیل در این کشور را به دست آورید. بدون این اطلاعات ممکن است در انتخاب مقصد خود دچار اشتباه شوید و این اتفاق می‌تواند زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

برای دریافت مشاوره و پاسخ‌گویی به سوالات خود می‌توانید از شماره تلفن‌های موجود در سایت استفاده کنید. با استفاده از این راه ارتباطی می‌توانید در مورد مهاجرت تحصیلی یا انواع دیگر آن، مشاوره دریافت کنید

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا

راحت ترین روش برای مهاجرت اسپانیا چیست؟

معمولا ویزای تحصیلی یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به بسیاری کشورهای دیگر است که برای اسپانیا نیز ویزای تحصیلی اسپانیا بسیار رایج است. و هزینه های زندگی در آنجا مقرون به صرفه است.

چند نوع ویزای تحصیلی اسپانیا داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور اسپانیا شامل:  ویزای تحصیلی دانشجویی اسپانیا برای مقاطع مختلف:  ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد اسپانیا ، ویزای تحصیلی دکتری اسپانیا.

هزینه ترجمه مدارک به اسپانیا چقدر است؟

بله اندکی بیشتر از هزینه ترجمه انگلیسی است اما قیمت ترجمه به طور سالیانه به صورت نرخ نامه مصوب به همه دارالترجمه ها ابلاغ می شود که در همه دفاتر برابر است.

Share:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین