0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

لیست مدارک لازم برای سفارت سوئد چیست؟

ترجمه مدارک برای سفارت سئود خدماتیست که می توانید در دارالترجمه تات از آن بهره مند شوید.

ایرانیان بسیاری در این کشور حوزه‌ی اسکاندیناوی زندگی می‌کنند که از شرایط زندگی خودشان در آن‌جا رضایت کامل دارند. یکی از بهترین راه‌ها برای رفتن به کشورهای مرفه و مناسب از نظر اجتماعی مانند سوئد مهاجرت تحصیلی است. البته فرآیند این نوع از مهاجرت نیز سختی‌های خاص خودش را دارد، اما میزان این سختی‌ها به مراتب کم‌تر از دیگر روش‌های معمول دریافت ویزا است.

برای دریافت ویزای تحصیلی باید فرآیندهای مختلفی را طی کنید که در میان انجام آن‌ها، قطعا به ترجمه مدارک تحصیل، ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و دیگر موارد، به زبان سوئدی نیاز خواهید داشت و باید حتما این کار با‌استفاده از یک دارالترجمه آنلاین یا آفلاین انجام دهید.

ترجمه مدارک برای سفارت خانه سوئد;
قبل از اقدام به ترجمه مدارک برای مهارجت به کشور سوئد حتماً از مدارک مورد نیاز برای ترجمه این کشور اطلاعات کافی را به دست اورید

اما عدم آگاهی از فرآیند و مدارک موردنیاز باعث ایجاد دردسر برای شما می‌گردد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در ادامه مدارک موردنیاز سفارت سوئد برای ویزای تحصیلی، انواع ویزاهای تحصیلی این کشور، مراحل دریافت آن‌ها و دیگر موارد مرتبط را برای شما توضیح دهیم تا بتوانیم آگاهی و آشنای با آن‌ها را افزایش دهیم و از دردسرهایتان به میزان قابل‌توجهی بکاهیم.

انواع ویزای تحصیلی سوئد

این کشور برای مقاطع مختلف تحصیلی، ویزای تحصیلی دارد که باید نسبت به شرایط آن آگاه باشید تا بتوانید برای موردمناسب خودتان یا اقوام اقدام کنید. به همین دلیل در این قسمت، ما سعی می‌کنیم تا این شرایط را به طور مختصر برایتان تشریح کنیم.

ویزای تحصیلی سوئد برای دانش‌آموزان

ترجمه آنلاین مدارک برای مهاجرت تحصیلی به سوئد
دانش آموزان و دانشجویانی که قصد مهاجرت به کشور اروپایی را دارند می‌توانند از خدمات ترجمه مدارک برای مهاجرت تحصیلی سوئد استفاده کنند.

تحصیل دانش‌آموزان در این کشور در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است. تحصیل تا انتهای مقطع راهنمایی برای همه‌ی افراد در این کشور، اجباری است. کل طول دوره‌ی تحصیل در دوره‌ی ابتدایی و راهنمایی این کشور ۹ سال است. هزینه‌ی تحصیل برای دانش‌آموزان سوئدی و اروپایی رایگان است، اما افراد مهاجر از دیگر کشورها، باید برای دریافت اجازه این کار، شهریه پرداخت کنند.  طول دوره‌ی دبیرستان در این کشور، نیز سه سال است.

ویزای تحصیلی سوئد برای مقطع کارشناسی

دوره‌های کارشناسی دانشگاه‌های این کشور، به دو زبان انگلیسی و سوئدی برگزار می‌شود. طول دوره‌ی تحصیل کارشناسی در این کشور نیز بین ۳ تا ۴ چهارسال است که مدت دقیق آن وابسته به رشته و دانشگاه محل تحصیلتان است. داشتن مدرک آیلتس با نمره‌ی ۶ برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های سوئد لازم و ضروری است.

دانشجوی پذیرش‌شده در دوره‌ی کارشناسی دانشگاه‌های این کشور می‌تواند در هفته بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت کار کند تا بتواند شهریه خودش را که بین ۸۳۰۰ تا ۱۳ هزار یورو است را فراهم کند.

ویزای تحصیلی سوئد برای مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه‌های سوئد، بسیاری از رشته‌های مختلف را در دوره‌ی کارشناسی ارشد، ارائه می‌دهند و زبان تدریس آن‌ها نیز سوئدی و انگلیسی است. مدرک زبان موردنیاز برای دریافت پذیرش در این مقطع آیلتس ۶.۵ است و فرد پس از دریافت پذیرش، حق ۲۰ ساعت کاری در هفته را خواهد داشت. مدت زمان دوره‌ی کارشناسی ارشد این کشور، بین یکسال و نیم تا دو سال است و شهریه دانشگاه‌ها هم در حدود ۱۳ هزار یورو است.

ویزای تحصیلی سوئد برای مقطع دکترا

برای تحصیل در مقطع دکترا باید سوپروایزر یا استاد راهنما داشته باشید و شرایطتان توسط آن استاد تایید شود، وگرنه، نمی‌توانید در مقطع دکترا این کشور تحصیل کنید. مدت زمان دکترای دانشگاه‌های این کشور، چهارسال است و دانشجو حق کار در حین تحصیل را نخواهد داشت. برای دریافت پذیرش همچنین باید حتما ایده یا طرح پژوهشی ارائه دهید که با رزومه شما همخوانی داشته باشد.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی در کشور سوئد

در ابتدا لازم است که دانشجو پذیرش خودش از دانشگاه موردنظر در کشور سوئد را دریافت کند. سپس باید برای دریافت بیمه درمانی اقدام کند و تاییدیه آن را دریافت کند. بعد از انجام این دو کار باید وارد سایت Migrationsverket شود و فرم درخواست اجازه اقامت در این کشور حوزه‌ی اسکاندیناوی را به دقت پرکند و مدارک را به صورت آنلاین بارگزاری کند. همچنین باید هزینه‌ی ۱۵۰۰ کرونی مربوط به ویزا را از طریق مستر کارت یا ویزا کارت معتبر پرداخت کند.

بعد از انجام این کارها، از افسر ویزای این کشور تاییدیه برای مصاحبه دریافت می‌کنید که باید با به همراه داشتن مدارک معتبر ترجمه‌ شده برای انجام آن به سفارت سوئد در تهران بروید.

مدارک موردنیاز سفارت سوئد برای ویزای تحصیلی

شناخت مدارک موردنیاز برای ترجمه رسمی توسط دارالترجمه تات بسیار مهم است و در صورتی که به درستی انجام نشود، می‌تواند برای شما دردسرساز شود. به همین دلیل در این قسمت این مدارک را به شما معرفی می‌کنیم تا نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشید.

مدارک لازم برای ترجمه سفارت سوئد
قبل از اقدام به ترجمه مدارک برای مهارجت به کشور سوئد حتماً از مدارک مورد نیاز برای ترجمه این کشور اطلاعات کافی را به دست اورید
  • به همراه داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • نمایش رسید پرداخت شهریه دانشگاه موردنظر در سوئد
  • ارائه انگیزه‌نامه‌ی معتبر و تشرح هدف از دریافت ویزای تحصیلی
  • نمایش‌دادن مدارک مربوط وجود تمکن مالی
  • ریزنمرات و ترجمه آخرین مدرک تحصیلی

دارالترجمه‌های موردتایید سفارت سوئد

دارالترجمه مورد تایید سفارت سوئد;
برای اینکه در امر مهاجرت به کشور سوئد به مشکل نخورید حتما به دارالترجمه های مورد تایید سفارت سوئد مراجعه کنید.

شما باید دارالترجمه‌های موردتایید سفارت سوئد را بشناسید و فقط کار ترجمه رسمی خودتان را به آن‌ها بسپارید. در این قسمت برای راحتی کارتان، اسامی این مرکزها را به شما می‌گوییم.

هزینه ترجمه مدارک به سوئدی

قیمت ترجمه رسمی تمامی مراکز دارالترجمه آنلاین و آفلاین در سرتاسر کشور یکسان است و کسی حق دریافت مبلغی اضافه‌تر ندارد. اگر سرپرست دارالترجمه‌ای قصد چنین کاری را داشت، باید حتما این موضوع را به مراجع بالاتر اطلاع دهید تا با او برخوردهای لازم انجام گردد. البته لازم به ذکر است که ترجمه رسمی به زبان سوئدی کمی سخت‌تر است و به همین دلیل، هزینه‌اش نسبت به آن مقدار بالاتر است.

به سوئد آگاهانه مهاجرت کنید

آگاهانه انجام‌دادن هرکاری می‌تواند روند اجرای آن و رسیدن به هدف نهاییش را بهبود ببخشد. زیرا فرد می‌داند که باید برای رسیدن به هدفش باید چه کاری را به چه نحوی انجام دهد و ابهامی ندارد. در مورد دریافت ویزای تحصیلی نیز به همین صورت است. اگر شما شرایط دریافت ویزای تحصیلی سوئد را ندانید، به طور قطع در هنگام فرآیند دریافتش دچار مشکل می‌شوید و سرعتتان بسیار کند می‌گردد. بنابراین و برای کمک به شما، ما سعی کردیم تمامی این موارد را با زبانی ساده و قابل‌فهم توضیح دهیم تا با دغدغه‌ای در این حیطه مواجه نباشید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی، با‌ به کار‌گیری شماره‌های داخل سایت با ما تماس بگیرید تا به کارشناس مرتبط خودتان متصل شوید.

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت سوئد

ساده ترین روش مهاجرت به سوئد چیست؟

به مراتب یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به کشورهای دیگر مهاجرت تحصیلی است. برای این کار معمولا لازم است ترجمه مدارک شناسایی خود مانند ترجمه کارت ملی و ترجمه شناسنامه و… و همچنین ترجمه مدارک تحصیلی خود را انجام دهید.

چند نوع ویزای تحصیلی برای رفتن به کشور سوئد داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور سوئد شامل: ویزای تحصیلی مدارس سوئد ، ویزای تحصیلی کارشناسی سوئد، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد سوئد، ویزای تحصیلی دکتری سوئد، ویزای تحصیلی براساس میزان اقامت در کشور سوئد.

آدرس سفارت سوئد در تهران کجاست؟

تهران، خيابان پاسدران، خيابان بوستان،  بالاتر از فرمانيه، نبش کوچه نسترن، پلاک ۲۷

تلفن تماس: ۲۲۲۹۶۸۰۲ – ۲۳۷۱۲۲۰۰

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین