0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات

ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات

۱۲۶۰۰۰ تومان

هزینه ترجمه برگ تشخیص مالیات، مالیات قطعی: ۱۲۶.۰۰۰ تومان

مدت زمان ترجمه برگ تشخیص مالیات: ۴ تا ۵ روز کاری

ترجمه فوری برگ تشخیص مالیات: ۲ روز کاری

در صورتی که این سند مهمور به مهر و امضای کارشناس ممیز مالیاتی باشد به همراه فیش های واریزی مهر شده وجاهت قانونی داشته شما می توانید برای ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات تایید از طرف دادگستری و وزارت امورخارجه است.

ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات یا برگ قطعی مالیات یکی از اسناد مهم مدارک شغلی است که وضعیت شغلی و فعالیت مالی متقاضی را نشان می‌‌دهد، به همین دلیل در زمان اخذ ویزا به منظور اثبات فعالیت شغلی و فعال بودن واحد صنفی، ارائه‌‌ی ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات به سفارت کشور مقصد اهمیت دارد.

افرادی که قصد ایجاد شعبه واحد شغلی خود در خارج از کشور را دارند نیاز به ترجمه برگ قطعی مالیاتی دارند.
افرادی که قصد مسافرت به کشورهای دیگر را دارند برای اثبات فعال بودن واحد شغلی خود ترجمه برگ تشخیص مالیات را به سفارت خانه ارائه می دهند.

برگ تشخیص مالیات و برگ قطعی مالیات چیست؟

برگ قطعی مالیات نشان دهنده‌‌ی میزان نهایی و قطعی مالیات مودی در سال‌‌های مورد بررسی است. برگ تشخیص مالیات که به آن برگ ارزیابی عمومی مالیاتی یا برگ ارزیابی مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی انفرادی هم می‌‌گویند، سندی است که در آن اظهار نظر اداره مالیاتی نسبت به وضعیت مالیاتی فرد متقاضی مشخص می‌‌شود و ظرف مدت ۳۰ روز پس از دریافت از طرف مودی امکان اعتراض نسبت به آن وجود داشته و قابل بازنگری است.

برگ تشخیص مالیات چه زمانی استفاده می‌‌شود؟

برگ تشخیص مالیات نشان دهنده‌‌ی فعالیت واحد صنفی و یا اشخاص حقیقی و حقوقی هستند و در چند مورد دریافت و تایید آن‌ها مورد نیاز است. جهت صدور یا تمدید کارت بازرگانی و پروانه کسب توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی، مراجع صلاحیت‌‌دار براساس ماده ۱۸۶ قانون مالیات مستقیم به گواهی قطعی مالیاتی از اداره امور مالیات نیاز دارند تا عدم بدهکاری مالیاتی مودی اثبات گردد.

چه کسانی به ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات نیاز خواهند داشت؟

اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد دارند در مناقصه‌‌های برون‌‌مرزی شرکت کنند و یا قصد ایجاد شعبه‌‌ی برون مرزی برای شرکت خود را دارند، به ترجمه رسمی گواهی قطعی مالیاتی نیاز پیدا خواهند کرد.

ترجمه‌‌ رسمی برگ تشخیص مالیات قابلیت تایید توسط دادگستری و وزارت امورخارجه را دارد؟

بله؛ در صورتی که این سند مهمور به مهر و امضای کارشناس ممیز مالیاتی باشد به همراه فیش های واریزی مهر شده وجاهت قانونی داشته و قابل تایید از طرف دادگستری و وزارت امورخارجه است. دارالترجمه رسمی تات ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات را همراه با دریافت مهر دادگستری و امورخارجه در کوتاه ترین زمان انجام میدهد.

چگونه می توان برگ تشخیص مالیات و یا برگ قطعی مالیات را دریافت کرد؟

  • گواهی قطعی مالیات تنها پس از پرداخت تمامی بدهی مالیاتی و یا تصفیه حساب کامل امکان پذیر است.
  • برگ تشخیص مالیات از طریق مراجعه به سایت قابل دریافت است. برای دریافت مفاصا حساب و مشخص نمودن سال‌‌های پرداخت شده و همچنین سال‌‌های در دست بررسی پرونده مالیاتی، می‌‌توان بنابر ماده ۲۳۵ قانون مالیات‌‌های مستقیم، اقدام نموده و مفاصا حساب را دریافت کرد.
  • برگ قطعی مالیات، میزان بدهی قطعی مالیاتی متقاضی را پس از بررسی نهایی و رسیدگی به اعتراض‌‌های احتمالی نشان می‌‌دهد. پس از ابلاغ برگ قطعی مالیات، تا ده روز می‌‌توان نسبت به پرداخت آن اقدام نمود. پس از پرداخت میزان بدهی توسط مودی، برگ قطعی مالیات صادر می‌‌شود که نشان دهنده‌‌ی تصفیه حساب مالی است. جهت تکمیل پرداخت بدهی لازم است مودی نسخه‌‌‌‌ای از صورت‌‌حساب مالی را که به بانک ارائه داده است و تطبیق آن با اصل مدارک به تایید بانک رسیده و مهر و تاییدات لازم از طرف بانک را داراست، به اداره امور مالیاتی تحویل دهد.

 برای ترجمه‌‌ رسمی برگ تشخیص مالیات چه مدارکی نیاز است؟

برای ترجمه گواهی قطعی مالیات تنها به اصل مدرک نیاز است که تمام مراحل تایید آن به صورتی که بیان شد، اجرا شده باشد.

اشخاصی که قصد شرکت در مناقصه های برون مرزی را دارند به ترجمه برگ تشخیص مالیات نیاز دارند.
با ارائه برگ تشخیص مالیات مهر و امضا شده توسط کارشناس ممیز به همراه تمام فیش های مالیاتی واریزی می توان مهردادگستری و وزارت امور خارجه ترجمه برگ تشخیص مالیات را دریافت کرد.

اگر برگ قطعی مالیات را نداشته باشیم، برای ترجمه جایگزینی می‌‌توان ارائه داد؟

اگر به هر دلیلی برگ قطعی مالیاتی در دسترس متقاضی نباشد، می‌‌توان برگ تشخیص مالیاتی را از سامانه‌‌ی مربوطه دریافت و پس از مهر و امضا توسط کارشناس ممیز مالیاتی نسبت به ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات اقدام کند.

آیا مدارک پشتیبان برای ترجمه رسمی برگ قطعی مالیات و تایید آن توسط دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز است؟

برای تایید شدن گواهی‌‌های مالیاتی به مدارک پشتیبانی چون فیش واریزی نیاز است همچنین لازم است که اصل گواهی با مهر و امضای رسمی توسط ممیز مالیاتی (کارشناس و کارشناس ارشد واحد مالیاتی)  تایید شده باشد و تحویل دارالترجمه مورد نظر داده شود تا ترجمه‌‌ی گواهی مالیاتی به تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه برسد.

ترجمه‌‌ی گواهی مالیات بر ارث چگونه است؟

برای ترجمه گواهی مالیات بر ارث نیز  با همان شرایط ذکر شده قابل انجام است و پس از پرداخت، همانند برگ قطعی تشخیص مالیات در صورتی که توسط ممیز مالیاتی مهر  و امضای لازم دریافت شده باشد، قابل ترجمه رسمی خواهد بود.

ترجمه‌‌ی برگ قطعی مالیات چقدر طول می‌‌کشد؟

ترجمه‌‌ی برگ قظعی مالیات ۱ تا ۲ روزکاری زمان می‌‌برد و اگر به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز باشد، ۳ تا ۴ روز کاری دیگر نیز به آن افزوده خواهد شد.

ترجمه برگه تشخیص مالیات حدود دو الی سه روز کاری زمان می برد و در صورت نیاز به دریافت مهر دادگستری و امورخارجه سه روز کاری به آن اضافه می شود.
مدت زمان لازم برای ترجمه برگ تشخیص مالیات به انگلیسی در دفاتر ترجمه رسمی حدود دو الی سه روز کاری است. در صورت نیاز به ترجمه فوری برگ تشخیص مالیات با کارشناسان دارالترجمه تات در ارتباط باشید.

 هزینه‌ ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات و برگ قطعی مالیات چقدر است؟

تعرفه‌های ترجمه رسمی اسناد، هر ساله توسط سازمان مترجمین قوه قضاییه تعیین و به دارالترجمه‌ها ابلاغ می‌شود. قیمت ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات از فارسی به انگلیسی ، مبلغ ۱۲۶.۰۰۰ تومان می‌باشد. لازم به ذکر است مبلغ ۲۵.۰۰۰ تومان بابت هزینه‌های دفتری شامل کپی و اسکن مدارک، پلمپ و برابر با اصل کردن اضافه می‌شود. در صورت نیاز متقاضی به نسخه اضافی، به ازای هر نسخه اضافی ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات ۲۵ درصد نرخنامه به مبالغ فوق اضافه می‌شود.

ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات یا برگ قطعی مالیات برای اثبات تمکن مالی به درخواست سفارت خانه کشور مقصد به سفارتخانه مربوطه ارائه می شود.
قیمت ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات و برگ قطعی مالیات بر اساس نرخ نامه مصوب که هر ساله از سوی اداره مترجمان قوه قضاییه به دفاتر ترجمه رسمی ابلاغ می شود تعیین می گردد.

نمونه عبارات تخصصی ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات

برگ تشخیص مالیاتTax Assessment Sheet
قطعیFinalized
عملکردOperating
سازمان امور مالیاتی کشورState Taxation Organization
ادره مالیات Taxation Department
مودیTax payer
مالیات بر درآمد Income Tax
کسر deduction
اصل مالیات Principal Tax
معافیت exemption
درامد مشمول مالیات Taxable income
مرجع صدور Issuing Authority
درامد ناخالص Gross income
درآمد خالص Net income
ماندهBalance
پاداش خوش حسابیGood Dealing Reward
بدهی مالیاتیTax Debt

نمونه ترجمه برگ تشخیص مالیات

به درخواست شما دوستان عزیز ما در سایت دارالترجمه رسمی تات نمونه ای از ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات را خدمت شما به پیوست می گذاریم تا شما نوع فرم مدرک مربوطه را هم ملاحظه نمایید.

نمونه ترجمه برگ تشخیص مالیات به انگلیسی
نمونه ترجمه برگ تشخیص مالیات به انگلیسی که جهت ارائه به سفارت، و مهاجرت کاربرد دارد نمایش داده شده است.

سوالات متداول پیرامون ترجمه برگ تشخیص مالیات

هزینه ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات چقدر است؟

قیمت ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات از فارسی به انگلیسی ، مبلغ ۱۲۶.۰۰۰تومان می باشد. لازم به ذکر است مبلغ ۳۰.۰۰۰ تومان بابت هزینه‌های دفتری شامل کپی و اسکن مدارک، پلمپ و برابر با اصل کردن اضافه می‌شود.

ترجمه رسمی برگ قطعی مالیات چند روز زمان میبرد؟

ترجمه‌‌ی این سند ۱ تا ۲ روزکاری زمان می‌‌برد و اگر به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز باشد، ۳ تا ۴ روز کاری دیگر نیز به آن افزوده خواهد شد.

جهت اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز به ارائه چه مدارکی میباشد؟

برای تایید شدن گواهی‌‌های مالیاتی به مدارک پشتیبانی چون فیش واریزی نیاز است همچنین لازم است که اصل گواهی با مهر و امضای رسمی توسط ممیز مالیاتی (کارشناس و کارشناس ارشد واحد مالیاتی)  تایید شده باشد تا ترجمه‌‌ی گواهی به تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه برسد.

۱ دیدگاه برای ترجمه رسمی برگ تشخیص مالیات
  1. شهاب الدین

    می توان برای ترجمه برگ مالیات مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را گرفت؟

    • پشتیانی دارالترجمه تات

      سلام وقت بخیر بله می توان برای ترجمه برگ مالیات مهر دادگستری و امورخارجه دریافت کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین