0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت استرالیا + آدرس سفارت

دارالترجمه ها خدماتی از قبیل ترجمه مدارک برای سفارت استرالیا انجام می‌دهند.

برای دریافت ویزای استرالیا، باید مدارک لازم را به سفارت استرالیا ارائه دهید. مدارک عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای سفارت استرالیا بسته به نوع سفر شما متفاوت است. توصیه می شود قبل از مراجعه به سفارت، مدارک مورد نیاز را به دقت بررسی کنید.

ترجمه مدارک تحصیلی از منظر افسر ویزا و دولت کشور استرالیا، کاری لازم و ضروری است و در صورت انجام درست آن، هیچ فرد خارجی نمی‌تواند ویزای تحصیلی یا دیگر ویزاهای مربوط به این کشور را دریافت کند. اما برای ترجمه درست، باید دارالترجمه‌ آنلاین و آفلاین مورد قبول سفارت‌خانه‌ی این کشور را بشناسید و به خوبی بدانید که چه مدارک برای ویزای تحصیلی نیاز است.

به همین دلیل و برای کمک به شما در این مقاله، قصد داریم به شما بگوییم که شرایط ویزای تحصیلی استرالیا چیست، برای دریافت ویزای تحصیلی چه مدارکی موردنیاز است، دارالترجمه‌های مورد قبول سفارت این کشور کدام مراکز هستند و هزینه ترجمه مدارک چیست.

 شرایط ویزای تحصیلی استرالیا چیست؟

این ویزا با نام Student visa شناخته می‌شود و حداکثر به فرد اجازه می‌دهد تا به مدت ۵ سال در این کشور با‌استفاده از این ویزا اقامت داشته باشد. هزینه‌ی این ویزا چیزی در حدود ۶۲۰ دلار استرالیا است. هنگامی که شما ویزای تحصیلی استرالیا را دریافت می‌کنید، اجازه همراهی یک نفر با خودتان را نیز دارید که امتیاز بزرگی برای شما به حساب می‌آید.

هرکسی که ذره‌ای با مهاجرت آشنا باشد، می‌داند که داشتن مدرک تافل یا آیلتس برای این کار الزامی و ضروری است. استرالیا نیز از این شرایط مستثنا نیست و برای دوره‌های تحصیلی بعد از دبیرستان، از شما مدرک تافل یا آیلتس با نمره مناسب درخواست می‌کنند. مدت زمانی معمولی که برای دریافت ویزای تحصیلی طول می‌کشد، بین ۴ تا ۱۲ هفته‌ی کاری است، البته ممکن است که این زمان به علت برخی بررسی‌ها بیشتر نیز شوند. بنابراین باید در زمان حرکت در این مسیر صبور باشید.

مدارک موردنیاز سفارت استرالیا برای ویزای تحصیلی

برای ترجمه مدارک تحصیلی شامل ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و دیگر مدارک، باید ابتدا آن‌ها را بشناسید و بدانید که چه مدارکی را در این مسیر پر پیچ‌ و خم نیاز دارید. در این قسمت قصد داریم، این مدارک را برای شما بیان کنیم تا در این جهت آگاهی شما را افزایش دهیم.

  • اصل و کپی گذرنامه‌ی فرد متقاضی ویزای تحصیلی
  • کپی ویزا و دیگر روادید فرد
  • شناسنامه و کارت ملی
  • سند رسمی ازدواج در صورت متاهل‌بودن
  • اصل مدرک تحصیلی به علاوه‌ی ریزنمرات تحصیلی آخرین مقطع تحصیلی
  • رزومه کاری و تحصیلی فرد
  • اصل و کپی مدرک زبان انگلیسی مناسب برای هر مقطع تحصیلی
  • ارائه مدرک موردتایید تمکن مالی
  • شناسنامه‌ی ضامن مالی فرد
  • ترجمه سوء پیشینه
  • اصل فرم روادید
  • اصل گواهی رسید تایید پذیرش تحصیلی
  • رسید پرداخت هزینه بررسی پرونده

بیشتر بخوانید : فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا

دارالترجمه‌های موردتایید سفارت استرالیا

مراکز دارالترجمه آنلاین و آفلاین، زیادی در ایران وجود دارند که کار ترجمه رسمی را انجام می‌دهند. اما برای دریافت ویزای تحصیلی، ترجمه هر دارالترجمه‌ای موردقبول سفارت استرالیا نیست. بنابراین نیاز است که این مراکز را بشناسید و برای ترجمه رسمی فقط به آن‌ها مراجعه کنید تا ضرر نکنید و در وقتتان صرفه‌جویی قابل‌توجهی گردد. در ادامه این دارالترجمه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت ترجمه رسمی در داخل ایران توسط مرکزهایی نظیر ساترا یا قوه قضاییه تعیین می‌شود و در هر شهری یا مرکزی یکسان است. پس اگر به مرکزی مراجعه کردید و سرپرست آن مرکز قصد دریافت هزینه‌ی اضافه‌تری از شما داشت، آن‌جا را ترک کنید. زیرا این فرد کلاه‌بردار و شیاد است، نمی‌توان به او اعتماد کرد و ترجمه مدارک تحصیلی و دیگر مدارک را به او سپرد.

دارالترجمه تات، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را با بهترین کیفیت و قیمت ترجمه رسمی معتبر انجام می‌دهد و سعی می‌کند که در این مسیر دغدغه و مشکلات شما را به حداقل ممکن خودش برساند.

سفارت استرالیا در تهران کجا است؟

آدرس سفارت استرالیا در تهران به شرح زیر است:

ولیعصر- خیابان شهید سرلشگر فلاحی- خیابان بهار- خیابان یکتا- پلاک ۱۱

شما می‌توانید برای دریافت وقت مصاحبه‌ی ویزا به این آدرس مراجعه کنید و یا با‌شماره ۰۲۱۸۶۶۶۷۲۰۶ که متعلق به این کشور است، تماس حاصل کنید.

برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، با‌آگاهی کامل اقدام کنید

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دریافت ویزای تحصیلی کاری آسان و راحت است و نیازی به تمرکز و آگاهی بالا ندارد. در حالی که این تصور به کلی غلط است، زیرا فرآیند کاری زمان‌بر و سخت است و در صورت عدم‌آگاهی می‌تواند مدت‌های زیادی طول بکشد و یا حتی به نتیجه‌ی مناسبی نرسد که باعث عدم آسایش روان انسان می‌گردد. به همین لیل نیاز است که در این زمینه اطلاعات کامل و جامع موجود را مطالعه کنید و نکات مهم آن‌ها را به خاطر بسپارید تا دچار مشکل در حین طی‌کردن فرآیند دریافت ویزای  تحصیلی نشوید.

در این مقاله سعی کردیم، به طور کامل این مطالب را برای شما بیان کنیم تا به شما در این کمک می‌کنیم و ابهامات موجود را به کلی از بین ببریم. شما می‌توانید برای ترجمه مدارک تحصیلی با قیمت ترجمه رسمی اعلام‌شده توسط ساترا، به دارالترجمه تات مراجعه کنید و یا با‌استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا به کارشناسان مربوطه متصل شوید.


سوالات متداول پبرامون ترجمه مدارک برای سفارت استرالیا

چند نوع ویزای تحصیلی استرالیا داریم؟

ویزای تحصیلی استرالیا Student visa  است که به دانشجو اجازه می‌دهد تا به مدت ۵ سال در استرالیا اقامت داشته باشد. با داشتن ویزای تحصیلی می توانید یک نفر همراه را با خود ببرید و هزینه‌ی ویزا تحصیلی حدود ۶۲۰ دلار استرالیا است.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی سفارت استرالیا چیست؟

مدارک لازم تحصیلی برای مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است اما به طور کلی ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت لازم است علاوه بر آن ها ترجمه عدم سوء پیشینه، ترجمه تمکن مالی، ترجمه مدارک دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات، فرم ویزای تکمیل شده، رسید پرداخت هزینه بررسی پرونده

آدرس سفارت استرالیا در تهران کجاست؟

خیابان ولیعصر، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، خیابان بهار، خیابان یکتا، پلاک ۱۱

‌شماره تماس: ۰۲۱۸۶۶۶۷۲۰۶

Share:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین