0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت سوئیس + آدرس سفارت

ترجمه مدارک برای سفارت سوئیس یکی دیگر از خدمات در دارالترجمه رسمی تات می باشد که به صورت رسمی و قانونی انجام می شود.

برای دریافت ویزای سوئیس، باید مدارک لازم را به سفارت سوئیس ارائه دهید. مدارک عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای سفارت سوئیس بسته به نوع سفر شما متفاوت است. توصیه می شود قبل از مراجعه به سفارت، مدارک مورد نیاز را به دقت بررسی کنید.

سوئیس کشوری زیبا و دیدنی در قلب اروپا است که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان از آن دیدن می کنند. برای سفر به سوئیس، نیاز به دریافت ویزای شنگن دارید. مدارک لازم برای سفارت سوئیس شامل مدارک عمومی و مدارک اختصاصی است.

برای مهاجرت تحصیلی یا شغلی به هر‌کشوری از جمله سوئیس نیاز به ترجمه مدارک دارید که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، مدارک موردنیاز برای ویزای تحصیلی و کاری سوئیس را برای شما بیان کنیم و در آخر اسامی دارالترجمه‌های موردتایید سفارت سوئیس و آدرس سفارت سوئیس در تهران را به شما بگوییم.

انواع ویزاهای تحصیلی کشور سوئیس شامل چه مواردی است؟

کشور سوئیس دونوع ویزای تحصیلی دارد که شما می‌توانید وابسته به شرایط و هدفتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و برای دریافت آن نوه ویزا اقدام کنید. البته باید توجه داشته باشید، برای دریافت هردو ویزا نیاز به ترجمع مدارک تحصیلی دارید.

ویزای تحصیلی نوع C سوئیس

این نوع از ویزای کشورسوئیس، کوتاه‌مدت است و شما می‌توانید با استفاده از آن برای مدت زمان اندکی در این کشور بمانید. ویزای تحصیلی نوع C برای برنامه‌های تحصیلی نظیر زبان یا آموزش‌های کوتاه تابستانی صادر می‌گردد، همچنین با استفاده از این ویزان نمی‌توانید هیچگونه درخواست اقامتی در این کشور اروپایی بکنید. مدت زمانی که برای دریافت این نوع از ویزا طول می‌کشد، ۱۰ الی ۱۵ روز کاری است.

ویزای تحصیلی نوع D سوئیس

ویزای تحصیلی نوع D برای برنامه‌های تحصیلی بلند‌مدت مانند دوره کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی صادر می‌شود و می‌توان با استفاده از آن اقامت دریافت کرد. تنها کافی است که ۲ هفته پس از حضور در این کشور، درخواست رزیدنت پرمیت خودتان را در اداره‌ی مهاجرت سوئیس ثبت کنید. مدت زمانی که برای دریافت این نوع از ویزا طول می‌کشد، حداکثر ۲ هفته‌ی کاری است.

مدارک موردنیاز سفارت سوئیس برای ویزای تحصیلی

ترجمه مدارک تحصیلی به صورت درست و قانونی، اصلی‌ترین بخش برای دریافت ویزای تحصیلی است. اما قبل از اینکه بخواهیم به معرفی دارالترجمه‌‌های انجام دهنده‌ی این کار بپردازیم، لازم است که بدانید باید چه مدارکی داشته باشید. به همین دلیل و برای کمک به شما در ادامه این مدارک را معرفی می‌کنیم.

  • فرم‌های امضا‌شده اپلیکیشن به زبان‌های فرانسوی یا ایتالیایی یا اسپانیایی یا انگلیسی
  • پاسپورت با حداقل اعتبار ۲ صفحه خالی
  • سه کپی از صفحات ۱ تا ۴، آخرین صفحه، صفحه شماره و تاریخ انقضا پاسپورت و تمام ویزاهای قبلی شما
  • چهار عکس پاسپورتی تازه
  • ارائه مدرک تمکن مالی مربوط( کپی اضهارات بانک یا نامه‌ای از بانک) توسط خود دانشجو یا حامل مالی آن
  • ارائه تاییدیه پرداخت هزینه مالی سال اول
  • مدرک تایید پرداخت اپلیکیشن ویزا
  • گواهی ثبت‌نام در دانشگاه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه انگیزه‌نامه به یکی از زبان‌های رسمی کشور سوئیس
  • ارائه گردش حساب
  • ارائه ترجمه گواهی اشتغال به کار و بیمه تامین اجتماعی
  • ارائه تاریخچه سفرهای قبلی

هزینه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی

لازم است بدانید که هزینه ترجمه مدارک، موضوعی است که توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه تعیین می‌شود و تحت عنوان نام نرخنامه به تمام دارالترجمه‌ های آنلاین و آفلاین سراسر کشور ارسال می‌‌کند و همه‌ی این مراکز موظف به انجام ترجمه کارت ملی، ترجمه شناسنامه و ترجمه مدارک تحصیلی با قیمت مصوب هستند.

البته لازم به ذکر است که قیمت دارالترجمه برای برگردانی مدارک به زبان‌های غیر انگلیسی مقداری با نوع انگلیسی آن تفاوت دارد و بالاتر است.

سفارت سوئیس در تهران کجا است؟

سفارت کشور سوئیس بین خیابان الهیه و شریفی‌منش واقع شده است. در این مکان نه سفارت‌خانه وجود دارد که سفارت سوئیس یکی از این موارد است. موقعیت جغرافیایی این سفارت در کنار کافه رستوران ضیافه، باشگاه شماره سه شرکت نفت، آریانا مارکت و فرشته مارکت قرار گرفته است.

برای ترجمه مدارک به دارالترجمه‌های رسمی مورد تایید مراجعه کنید

ترجمی رسمی مدارک، فرآیندی الزامی برای دریافت ویزای تحصیلی است. اما برای انجام این کار باید به دارالترجمه رسمی مختلف موجود در سراسر کشور مراجعه کنید تا این کار برای شما انجام دهند و همراه با مهر رسمی و تاییدیه قوه قضاییه به شما تحویل دهند. علاوه بر وجود این مهر و تاییدیه قوه قضاییه، آن دارالترجمه نیز باید توسط سفارت سوئیس تایید شده باشد و موردقبول آن‌ها باشد.

بنابراین برای انتخاب دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک رسمی باید، دقت کنید و حتما اصالت‌ آن‌ها بررسی کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خودتان با‌استفاده از شماره‌های داخل سایت با دارالترجمه تات تماس بگیرید تا با کارشناسان و افراد خبره این کار صحبت کنید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت سوئیس

چند نوع ویزای تحصیلی سوئیس داریم؟

دونوع ویزای تحصیلی سوئیس وجود دارد ویزای تحصیلی سوئیس نوعC  سوئیس این نوع از ویزای کشورسوئیس، برای گذراندن دوره های مهارت خاص و کوتاه مدت است اما  ویزای تحصیلی سوئیس نوع D برای دوره های تحصیلی بلند‌مدت دانشگاهی مانند دوره های دکتری و ارشد است.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی سفارت سوئیس چیست؟

فرم تکمیل شده اپلیکیشن، ، ترجمه مدارک دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات، ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت. جها رقطعه عکس پاسپورتی جدید. ترجمه انگیزه نامه، گواهی ثبت نام در دانشگاه سوئیس، ترجمه عدم سوء پیشینه، ترجمه تمکن مالی، رسید پرداخت هزینه اپلیکیشن ویزا

آدرس سفارت سوئیس در تهران کجاست؟

حدفاصل خیابان الهیه و خیابان شریفی‌منش ، کنار کافه رستوران ضیافه، باشگاه شماره سه شرکت نفت، آریانا مارکت و فرشته مارکت.

Share:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین