0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه + آدرس سفارت

ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه مناسب کسانی هست که قصد مهاجرت به این کشور را دارند که توسط دارالترجمه تات صورت میگیرد.

ترجمه دارک برای سفارت فرانسه یکی از اصلی ترین نیازمندی های برای مهاجرت به این کشور توریستی که کشورهای عضو پیمان شیگن است که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای تفریح به این کشور سفر می‌کنند نیز می باشد. جاذبه‌های این کشور چه از نظر طبیعی و چه از نظر اجتماعی باعث شده تا بسیاری به فکر مهاجرت به این کشور باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای اقامت در این کشور را می‌توان مهاجرت تحصیلی دانست.

ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه
دارالترجمه تات برای کسانی که نیاز به مهاجرت به کشور فرانسه را دارند ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه را انجام میدهد.

برای این منظور لازم است همانند دیگر انواع مهاجرت، پیش‌زمینه‌هایی را آماده کنید. این موارد شامل ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه یا ترجمه کارت ملی فرد متقاضی خواهند بود. می‌توانید برای این منظور از دارالترجمه تات کمک بگیرد و بدون مراجعه حضوری، کارهای خود را انجام دهید.

در ادامه این مقاله سعی داریم تا شما با نحوه‌ دریافت ویزای تحصیلی این کشور و مدارکی که برای آن نیاز خواهید داشت، آشنا کنیم.

انواع مهاجرت تحصیلی به فرانسه

فرانسه سالانه حدوداً ۳۰۰۰۰۰ دانشجو را از کشورهای خارجی برای ادامه تحصیل جذب می‌کند. عموماً افرادی که این کشور را به عنوان مقصد خود در نظر می‌گیرند، مزایای هم‌چون هزینه‌های پایین برای تحصیل یا سطح علمی بالای دانشگاه‌های این کشور را مد نظر قرار می‌دهند.

ترجمه ویزای تحصیلی راهی مناسب برای مهاجرت به پرتغال می باشد که میتوانید به دارالترجمه تات مراجعه کنید
برای ترجمه مدارک تحصیلی خود برای سفارت فرانسه می ‌توانید به یکی از دارالترجمه های رسمی در سراسر کشور مراجعه کنید.

برای اقامت در این کشور می‌توانید از ویزای شینگین، ویزای توریستی یا انواع دیگر ویزا استفاده کنید، اما برای نوجوانان و جوانان بهترین نوع ویزا تحصیلی خواهد بود. نظام علمی این کشور نیز همانند بسیاری از کشورهای دیگر از پیش دبستانی تا مقطع دکتری را پوشش می‌دهد که اصطلاحاً به آن سیستم بولونیا گفته می‌شود.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مدارس این کشور

در این کشور مدارس دولتی و خصوصی برای تحصیل وجود دارند که مدارس دولتی برای آموزش از زبان فرانسوی و مدارس خصوصی از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند. مدارس دولتی این کشور تقریباً هیچ هزینه‌ای برای والدین در پی نخواهند داشت، اما مدارس خصوصی شهریه‌های ثابتی دارند که بایستی پرداخت شوند.

دوره پیش دبستانی در فرانسه اختیاری است و سنین ۶ تا ۱۱ سال در دبستان، سنین۱۱ تا ۱۸ در دبیرستان‌های این کشور مشغول به تحصیل خواهند شد. دبیرستان‌های این کشور شامل college برای سنین ۱۱ تا ۱۵ سال و lycee برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال هستند.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع کارشناسی

برای آموزش در این مقطع، دانشگاه‌های این کشور زبان انگلیسی را به کار می‌برند و برای پذیرش در این دانشگاه‌ها لازم است نمره آیلتس حداقل ۶ را داشته باشید. دوره کارشناسی در فرانسه با توجه به رشته انتخاب شده بین ۳ تا ۴ سال به طول خواهد انجامید و در طی این بازه دولت این کشور اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته را به شخص خواهد داد.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع کارشناسی ارشد

این مقطع برای دانشجویان بین ۲ تا ۳ سال طول خواهد کشید و می‌توانند در این پروسه ویزای همراه هم دریافت کنند. برای تحصیل در این مقطع نیاز به مدرک معتبر لیسانس و نامه پذیرش از دانشگاه‌های داخل کشور دارید. به علاوه لازم است نمره آیلتس شما بین ۶ تا ۶.۵ باشد تا امکان پذیرش آسان‌تری داشته باشید.

برای دریافت اجازه کار دانشجویی در طول تحصیل باید تاییدیه اداره مهاجرت این کشور را داشته باشید و به کمک آن می‌توانید تا ۲۰ ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوید.

ویزای تحصیلی فرانسه برای مقطع دکتری

عموماً دانشجویان متقاضی برای این مقطع بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند و به این وسیله می‌توانند وارد فرانسه شوند. برای این منظور لازم است مدرک فوق لیسانس از یک دانشگاه معتبر داشته باشید و از قبل پذیرش یک دانشگاه را دریافت کرده باشید.

طول این دوره بین ۳ تا ۵ سال متغیر خواهد بود و عموماً صرف پروژه‌های تحقیقاتی و علمی می‌شود و در مواردی می‌توانید در ازای این تحقیقات، حقوق هم دریافت کنید.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی فرانسه

ویزای تحصیلی در این کشور شامل چند نوع مختلف می‌شود که در زمان اعتبار با هم تفاوت هستند. با توجه به هدفی که از این کار دارید، باید یکی از انواع کوتاه مدت یا بلند مدت ویزای این کشور را درخواست دهید.

از جمله الزاماتی که باید در ابتدای راه آن‌های را فراهم کنید، ترجمه مدارک هویتی و ترجمه مدارک تحصیلی خواهد بود. این مدارک در ادامه می‌بایست به سفارت این کشور تحویل داده شوند و نتیجه نهایی با توجه به نوع درخواست شما برای ویزا، مدتی به طول خواهد انجامید.

مدارک مورد نیاز سفارت فرانسه برای ویزای تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی برای سفارتخانه فرانسه
برای دریافت ویزای تحصیلی فرانسه نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی خود برای سفارتخانه فرانسه دارید.

تمامی مدارکی که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌باست توسط افراد مجرب ترجمه شوند و برای پیش‌برد پروسه دریافت ویزا در اختیار سفارت این کشور قرار گیرند:

  • فرم درخواست ویزا
  • سه قطعه عکس پاسپورتی
  • نامه پذیرش و ثبت نام دانشگاه مقصد
  • پاسپورت با حداقل ۳ ماه اعتبار
  • نامه اثبات تمکن مالی
  • کپی بلیط هواپیما
  • پرداخت هزینه ۹۹ یورویی برای اخذ ویزا
  • تکمیل فرم OFII
  • بیمه درمانی معتبر در فرانسه
  • کپی دیپلم و مدارک تحصیلی
  • اثبات توان فراهم کردن مکانی برای سکونت در این کشور

دارالترجمه های مورد تایید سفارت فرانسه

دارالترجمه های مورد تایید سفارت فرانسه
دارالترجمه تات یکی از دارالترجمه هایست که مورد تایید سفارتخانه فرانسه می باشد که می ‌توانید مدارک خود را جهت ترجمه به ما بسپارید.

دارالترجمه‌های زیادی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند، اما باید توجه داشته باشید سفارت فرانسه تنها چند مورد از آن‌ها را مورد اعتماد می‌داند. برای ترجمه مدارک خود باید به این دارالترجمه‌ها مراجعه کنید و در غیر این صورت مدارک ترجمه شده توسط سفارت این کشور مورد قبول نخواهند بود. در ادامه می‌توانید چند مورد از این دارالترجمه‌ها را مشاهده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به فرانسویی

این زبان پس از زبان انگلیسی یکی از رایج‌ترین زبان‌های دنیا شناخته می‌شود که کاربرد بسیاری دارد. هزینه ترجمه مدارک برای این زبان کمی از ترجمه به انگلیسی بالاتر خواهد بود.

نکته مهم برای ترجمه مدارک که باید به آن توجه کنید این است که قیمت دارالترجمه‌ در سراسر کشور یکسان است و نرخ مشخصی دارد، پس از پرداخت مبالغ اضافی به افراد سودجو بپرهیزید.

فرانسه، مقصدی مناسب برای مهاجرت تحصیلی

این کشور از نظر فرهنگی و هم‌چنین مالی در شرایط خوبی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا سالانه افراد زیادی را برای تحصیل یا گردشگری به خود جذب کند. پروسه اخذ ویزای تحصیلی در این کشور دشوار نیست و تنها لازم است مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

در نهایت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالاتی خود را در زمینه مهاجرت از ما بپرسید.

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه

هزینه ترجمه فرانسوی گرانتر از انگلیسی است؟

بله هزینه ترجمه فرانسه کمی از ترجمه انگلیسی بیشتر است.

چند نوع ویزای تحصیلی فرانسه داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور فرانسه شامل: ویزای تحصیلی مخصوص مدارس فرانسه و دانش آموزان ، ویزای تحصیلی کارشناسی فرانسه ، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد فرانسه ، ویزای تحصیلی دکتری فرانسه.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی سفارت فرانسه چیست؟

مدارک لازم تحصیلی برای مقاطع مختلف متفاوت است اما به طور کلی ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت لازم است علاوه بر سه قطعه عکس پاسپورتی، نامه پذیرش دانشگاه مقصد، ترجمه تمکن مالی، ترجمه سوابق علمی ومدارک دانشگاهی، پرداخت هزینه ۹۹ یورویی برای اخذ ویزا،تکمیل فرم OFII

Share:

دیدگاه ها

۴ دیدگاه ها

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین