0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا توسط دارالترجمه مورد تایید سفارت

کسانیکه نیاز به ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا به صورت فوری و آنلاین دارند می‌توانند به دارالترجمه تات مراجعه کنند.

انجام ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا یکی از کارهاییست که برای مهاجرت به این کشور نیاز به آن دارید. این کشو از خوش آب و هواترین کشورهای اروپایی بوده و دارای اقتصاد بسیار قوی نیز است. این کشور در گروه موسوم به جی هشت عضویت دارد. برای ایرانیانی که قصد ورود به این کشور را دارند، راه‌های زیادی وجود دارد که در گام اول برای همه آن‌ها دریافت ویزای این کشور الزامی است.

در ایران نرخ مهاجرت شغلی و تحصیلی بیش از دیگر مهاجرت ها می باشد که برای مهاجرت نیاز به ترجمه مدارک برا ی سفارت ایتالیا دارید.
برای گرفتن ویزای تحصیلی و مهاجرت به کشور ایتالیا باید مدارکتان را برای سفارت خانه این کشور ترجمه کنید.

ویزای تحصیلی یکی از بهترین انتخاب‌هایی که است که در پیش رو دارید. این نوع ویزا برای نوجوانان و جوانانی که قصد تحصیل در رده‌های بالاتر را دارند، بسیار مناسب خواهد بود. پیش زمینه‌های برای دریافت این ویزا نیاز خواهید داشت که می‌توان به ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه شناسنامه یا ترجمه کارت ملی در گام‌های اولیه اقدام برای این کار، اشاره کرد.

اخذ ویزای تحصیلی این کشور نیازمند طی کردن پروسه‌ای نه چندان دشوار است. در ادامه این مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز و هزینه‌های این کار خواهیم پرداخت، پس ما را همراهی کنید.

انواع مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا با هدف ادامه تحصیبل یکی از موارد بسیار مهم که در چک لیست متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا به چشم می خورد.
ترجمه رسمی مدارک برای سفارت ایتالیا یکی از خدمات ویژه دارالترجمه تات برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور اروپایی دارند می باشد.

همان‌طور که اشاره کردیم شما می‌توانید از طریق ویزای توریستی یا ویزاهای دیگری نیز به این کشور سفر کنید، اما ویزای تحصیلی طبیعتاً مزایای بیش‌تری نسبت به برخی از آن‌ها خواهد داشت. این ویزا برای سنین و مقاطع تحصیلی مختلف، متفاوت خواهد بود که با مطالعه ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

ویزای تحصیلی ایتالیا برای مدارس

ایتالیا علاوه بر دارا بودن منابع طبیعی زیبا و گردشگری قوی، دارای پتانسیل زیادی در بخش فرهنگی و هنری است. طراحی‌های مدرن و معماری نوین در این کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته و موضوعاتی این چنینی باعث می‌شوند تا این کشور به عنوان مقصد مناسب برای ادامه تحصیل فرزندان شما باشد.

سیستم مدارس این کشور از نظر رده بندی آموزشی بسیار شبیه به همان پروسه‌ای است که در کشور خودمان نیز در حال اجرا است. این کشور برای سنین ۳ تا ۶ سال تحصیل در مهدکودک را در نظر گرفته که بنا به نظر والدین می‌توانید از آن استفاده کنید و اجباری نخواهد بود.

پس از پیش دبستانی، مقطع ابتدایی، مقطع متوسطه و در نهایت دبیرستان پیش روی فرزند شما خواهد بود. تقسیم بندی سیستم مدارس این کشور به همین چهار دسته محدود می‌شود و برای تحصیل در مقاطع بالاتر باید در دانشگاه‌های این کشور پذیرش دریافت کنید.

ویزای تحصیلی ایتالیا برای مقطع کارشناسی

نکته مثبتی که در مورد این مقطع و در کشور ایتالیا به چشم می‌خورد، استفاده از زبان انگلیسی و زبان ایتالیایی برای آموزش است. طول این دوره همانند بسیاری از کشورهای دیگر، حدوداً ۴ سال خواهد بود که با توجه به رشته انتخاب شده می‌تواند کوتاه‌تر هم باشد.

دولت این کشور اجازه ۱۰ ساعت کار هفتگی را به دانشجویان می‌دهد، اما باید توجه داشته باشید نهایت سن مجاز برای پذیرش در این مقطع، ۲۲ سال خواهد بود. برای تحصیل با زبان ایتالیایی نیاز به مدرک زبان سطح b1 خواهید داشت و اگر زبان انگلیسی مد نظر شما باشد، لازم است آیلتس با نمره حداقل ۶ یا تافل معادل آن را داشته باشید.

ویزای تحصیلی ایتالیا برای مقطع کارشناسی ارشد

حداکثر سن مجاز برای اخذ پذیرش در این مقطع، ۲۹ تا ۳۰ سال خواهد بود و می‌توانید در طول این دوره حداکثر تا ۲۰ ساعت کار دانشجویی انجام دهید. این دوره نهایت تا ۲ سال به طول خواهد انجامید و اگر به زبان ایتالیایی تحصیل کنید، هزینه‌های اقامت شما تقریباً رایگان خواهد بود.

برای تحصیل با زبان انگلیسی نیاز به مدرک آیلتس با نمره حداقل ۶.۵ یا مدرک تافل معادل آن خواهید داشت.

ویزای تحصیلی ایتالیا برای مقطع دکتری

برای اخذ پذیرش در این مقطع نیاز به رزومه قوی، مقالات تایید شده ISI و نامه‌ای از سمت استاد راهنما خواهید داشت. تحصیل در مقطع دکتری عموماً به پیش‌برد پژوهش‌های و تحقیقات خواهد گذشت و بین ۳ تا ۴ سال به طول خواهد انجامید.

تحصیل با زبان انگلیسی در این مقطع نیاز به مدرک آیلتس با نمره حداقل ۷ خواهد داشت، اما می‌توانید با زبان ایتالیایی هم به تحصیل مشغول شوید.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور ایتالیا

گام اول برای اخذ پذیرش در دانشگاه‌های این کشور، اخذ پذیرش از یکی آن‌ها خواهد بود. برای این منظور می‌توانید از سایت‌ universitaly.it استفاده کنید و برای مقطع مورد نظر خود درخواست ثبت کنید. روش دیگر ارتباط مستقیم با سفارت این کشور است که بهترین راه آن، استفاده از ایمیل سفارت خواهد بود.

برای دریافت ویزا ایتالیا می باییست مراحل ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا را کامل بدانید
قبل از مراجعه به سفارت ایتالیا، از تمامی ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا اگاه شوید. این کار را می توانید از طریق سایت سفارت انجام دهید.

هزینه تحصیل در این کشور سالانه حدود ۶۰۰۰ هزار یورو خواهد بود و باید برای اخذ ویزا تمکن مالی خود را اثبات کنید. در نهایت لازم است تمامی مدارک هویتی و تحصیلی خود را به صورت رسمی با کمک دارالترجمه‌ تات یا به صورت حضوری،  ترجمه کنید و در اختیار سفارت این کشور قرار دهید.

مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا برای ویزای تحصیلی

مدارکی که برای ارائه به سفارت ایتالیا نیاز خواهید داشت، به شرح زیر هستند:

  • نامه پذیرش تحصیلی
  • دو قطعه عکس
  • اصل پاسپورت و کپی صفحه اول آن
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • کپی بلیط یا رزرو آن
  • نامه تمکن مالی معادل ۶۰۰۰ یورو در سال
  • بیمه درمانی این کشور
  • تاییدیه تحصیلی
  • ترجمه مدارک تحصیلی به طور کامل
  • نامه رزرو هتل یا اقامتگاه

دارالترجمه های مورد تایید سفارت ایتالیا

برای پذیرش و تسریع ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا می توانید با دارالترجمه تات در ارتباط باشید
اگر به دنبال دارالتجرمه رسمی ایتالیایی مورد تایید سفارت ایتالیا می باشید باید سری به دارالترجمه تات بزنید که به صورت رسمی آماده است خدمات را به شما ارائه دهد.

سفارت کشور ایتالیا چند مورد از دارالترجمه‌ها را به متقاضیان معرفی می‌کند که مدارک ترجمه شده آن‌ها را مورد تایید می‌داند. در مراحل آماده سازی مدارک لازم است به این دارالترجمه‌ها مراجعه کنید و در غیر این‌صورت مدارک ترجمه شده توسط سفارت این کشور معتبر نخواهد بود. چند مورد از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

هزینه ترجمه مدارک به ایتالیایی

متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که هزینه ترجمه مدارک به این زبان در مقایسه با زبان انگلیسی کمی‌ بالاتر خواهد بود، اما باید بدانید که قیمت دارالترجمه در تمام کشور به صورت نرخ نامه و مصوب ابلاغ می‌شود و در همه جا یکسان است.

با اطلاعات کامل برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنید!

کشورهای مختلفی می‌توانند به عنوان مقصد شما برای ادامه تحصیل انتخاب شوند، اما نکته مهم توجه به شرایط این کشورها است. لازم است هدف خود را مشخص کنید و با جستجو میان این کشورهای، نزدیک‌ترین مورد به انتظارات خود را انتخاب کنید.

در نهایت، با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت می‌توانید تمامی سوالات خود در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا کشورهای مختلف را از کارشناسان ما بپرسید و ابهامات خود را برطرف کنید.


مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می شود:

سوالات متداول پیرامون ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا

چند نوع ویزای تحصیلی ایتالیا داریم؟

انواع ویزای تحصیلی کشور ایتالیا شامل: ویزای تحصیلی مخصوص مدارس ایتالیا و دانش آموزان ، ویزای تحصیلی کارشناسی ایتالیا ، ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد ایتالیا ، ویزای تحصیلی دکتری ایتالیا.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی سفارت ایتالیا چیست؟

مدارک لازم تحصیلی برای مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است اما به طور کلی ترجمه مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه و ترجمه کارت ملی و ترجمه صفحه اول پاسپورت لازم است علاوه بر آن ها دو قطعه عکس پاسپورتی، نامه پذیرش دانشگاه مقصد، ترجمه تمکن مالی، ترجمه سوابق علمی ومدارک دانشگاهی، فرم ویزای تکمیل شده

هزینه ترجمه مدارک به ایتالیایی گران تر از انگلیسی است؟

بله کمی بیشتر از قیمت ترجمه انگلیسی است اما قیمت ترجمه به صورت نرخ نامه مصوب به همه دارالترجمه ها ابلاغ می شود که در همه مراکز یکسان است.

Share:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
پشتیبانی دارالترجمه تات
× مشاوره آنلاین